  • Data: 2013-08-05 11:21:48
    Temat: Re: Laptop do 2 tys. do internetów
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślisz? No właśnie stwierdziłem, że to dobrze, że ma, dla bajerów na
    > stronkach i w GUI, i pod tym kątem też dobierałem sprzęt, żeby miał te
    > 710M. To był zresztą nie tylko mój pomysł, ale nie miałem nigdy
    > styczności z tymi kartami.

    Bedziesz gral na tym lapsie?
    Jesli nie, to 710M jest bez sensu -
    - jest to kolejna rzecz, ktora moze pasc
    i pewnie padnie miesiac po uplywie gwarancji :).

    HD4000 spokojnie starczy, i to z zapasem
    (np. sprzetowe dekodowanie m.in. H264).
    Czytales w ogole o mozliwosciach tej karty?
    Intel w koncu wzial sie za IGP.

    > Dysk SSD, wybacz, raczej nie. Ja bym przynajmniej bał się trzymać na tym
    > dane.

    1. Dyski SSD naprawde rozwijaja sie (3 generacja?)
    i nie jest z nimi tak jak kiedys + sa alternatywy dla SandForce.

    2. SDD czy HDD nie zwalnia Cie z regularnego robienia kopii zapasowej :P