  • Data: 2016-03-14 16:16:45
    Temat: Re: Laptop dla nastolatki
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/14/2016 3:15 AM, szemrany wrote:

    > Owszem, ale o innych religiach opowiada mu tato, więc ma świadomość
    > różnorodności. A on sam i tak jest mocno sceptyczny, twierdzi, że świat
    > powstał z wybuchu, bo oglądał o tym film i że coś tam ścimniają na religii
    > ;-)

    skoro mu tata opowiada, to może mu również opowiedzieć o tej szopce w
    Watykanie. dla mnie, szkoda czasu dzieciaka, który może spożytkować, na
    coś bardziej pożytecznego. choćby robienie na drutach czy krav maga.
    powiem szczerze, ze ja nie rozumiem, dlaczego w ogóle się rozmawia o
    takich zabobonach i dlaczego wywierają one ciągle tak poważny wpływ na
    nasze życie i to w wielu jego ważnych aspektach.

    > Odpowiedzialny rodzic dba także o inne aspekty życia potomka, to chyba
    > oczywiste. Albo powinno być oczywiste... bo może rzeczywiście różnie z tym
    > bywa.

    owszem, ale życie rożnych ludzi, rodzin jest rożne i czasami, nawet
    odpowiedzialny rodzic, może nie dawać sobie rady z zadbaniem o wszystkie
    istotne aspekty życia potomka, mimo szczerych chęci. wtedy te role
    chętnie wypełniają, różnego rodzaju sekty, czy choćby koledzy/koleżanki
    z rogu ulicy. <rs>