  • Data: 2016-03-15 09:38:53
    Temat: Re: Laptop dla nastolatki
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:nc8g9e$toc$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > ludzi to nic dziwnego, ale istnieje grupa oszołomów, którym wtłoczono do
    > głów, że tylko ich prawda jest słuszna i wiara stawia ich ponad
    > maluczkimi. Dlatego właśnie z politowaniem uśmiechasz się oglądając
    > program o afrykańskim szamanie, do którego durni współplemieńcy
    > przynoszą kurę, on im za to wrzuca zioła do ognia i mrucząc coś pod
    > nosem zapowiada deszcz. Jednocześnie z pełną powagą uczestniczyłbyś we
    > mszy w intencji sprowadzenia opadów i całkowicie serio modliłbyś się z
    > innymi o deszcz, obserwując działania księdza z kadzidłem.

    I kolejny oświecony inaczej. Skąd wiesz, jakie mam poglądy na temat ludów
    czczących swojego Boga? Widziałeś jak się uśmiecham z "politowaniem"
    "oglądając program o afrykańskim szamanie"? Każdy, kto uznaje istnienie
    Boga, czci go wg uznania i trzeba to uszanować.
    Polacy kiedyś czcili Świętowita, bo nie znali nauk Jezusa. Jak przyjęli religię
    chrześcijańską, to uznają ją za właściwą i to tacy jak ty powinni uszanować,
    tak jak PO, .N i KOD powinni uszanować wynik ostatnich wyborów, czego
    nie robią!

    > A opowiesz mi, co stanie się z Tobą?

    Wierzę, że to będzie początek nowego, lepszego życia. Czy tak będzie,
    to się okaże, jak umrę. :-)

    --
    Pzdr.
    Marek