  • Data: 2016-03-14 18:00:35
    Temat: Re: Laptop dla nastolatki
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Mar 2016 09:07:52 +0100, BaSk napisał(a):

    > Czyli denerwuje Cię Przemku to, że dzieci nie masz, czy to, że w żaden
    > istotny sposób na ten argument nie jesteś w stanie odpowiedzieć?

    Irytuje mnie podejście pt. nie masz dzieci, to się nie wypowiadaj. Bo
    przecież ktoś nie odzieciony nie może mieć żadnych poglądów na dany temat.

    > Myślę, że najbardziej to drugie, no i w dodatku tych, co tak mówią,
    > uważasz za jakieś dinozaury, co tylko przez niedopatrzenie losu - nadal
    > jeszcze żyją. No to pewnie do żeniaczki jeszcze sporo Ci brakuje, nie
    > dziwota więc, żeś taki radykalny: jak to młodzież. W tym wieku ma się
    > zakodowane przez naturę zarówno radykalizm, jak też i bunt przeciw
    > tradycji. Jak dojrzejesz to zrozumiesz, iż życie jest dość...
    > skomplikowane, i gdy się go nie pozna od podszewki, na różne strony - to
    > wyciąga się naiwne, i baaardzo niebezpieczne wnioski.

    Dziękować Ci serdecznie za tekst o młodzieży. Dawno się tak nie ucieszyłem.
    :D A tak dla informacji - jestem rocznik 1979...

> [...]
    > takiego, jak "neutralność światopoglądowa" wśród rasy rozumnej, bo taką
    > to może mieć ciało nie ożywione, np. młotek. Jemu jest naprawdę wszystko
    > jedno czy wbija gwoździe, czy roztrzaskać ma czyjąś czaszkę. Pod pozorem
    > "neutralności" - jej promotorzy chcą zaszczepić zdezorientowanej publice
    > zbiór lewackich, chorych idei. Przed czym chrześcijaństwo stanowi
    > nieocenioną tamę. Ludzie atakujący Kościół walczą o rząd dusz, i nie
    > przebierają w środkach. A gdy (co nie daj Bóg) zwyciężą - to zaczną
    > budować "raj na Ziemi", wg receptury Mefistofelesa!

    Po raz kolejny podziękuję szczerze za tego nieopierzonego młodzieńca.
    Ubawiłem się przecudownie.

    Drugą kwestią jest sama indoktrynacja. Zrozum - ja nie mam nic przeciwko
    temu, żeby KRK wynajmowało od szkół sale do prowadzenia zajęć z religii. Nie
    mam nic przeciwko temu, by dzieci Twoje, sąsiada czy czort wie jeszcze kogo
    - na takowe zajęcia uczęszczały. Serio. Ale - jeżeli Ty, Twój sąsiad i paru
    innych tego chce, to płaćcie sobie za takowe rzeczy z własnej kieszeni,
    dobrze? I jaka ocena z religii na świadectwie ja się pytam? I - jak ja się
    nie wpierdzielam w to, czy wierzysz w garbate aniołki, czy latające talerze,
    tak Ty się nie wpierniczaj z butami w moje życie duchowe, OK?

    [ Pomogę Ci... Pchaj mocniej nogami! Od czego masz nogi jak nie pchasz?! ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]