  • Data: 2012-05-30 11:47:17
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek nabazgrał(a):

    > Widać nikt nie chce brać odpowiedzialności za wypadki małych dzieci. Weź

    Tam nie ma jak mieć wypadku, wszędzie chodzisz otoczony siatką więc nawet
    jak spadniesz z belki bo po 20cm masz już siatkę.

    > go na pierwszego lepszego "pająka" i niech włazi pod Twoją kontrolą.
    > Zacnej wysokości jest np. na placu zabaw na Kępie Potockiej

    To zupełnie co innego, park linowy jest z trasą dla dzieci jest zrobiony tak
    że dziscko samo się bawi i idzie do przodu bo cała trasa jest w siatce a
    przeszkody w środku.

    hehe :) koniec tematu politycznego :)