  • Data: 2012-05-30 14:36:29
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-30 14:16, m wrote:
    [.....]
    > "poczta i www" to niekoniecznie oznacza "kliknę se raz na minutę
    > gdzieś". To także oznacza "przez godzinę prowadzę korespondencję tak
    > szybką że się klawiatura grzeje".
    No wiesz, wcześniej pisałeś, że do laptopa można podpiąć zewnętrzna
    klawiaturę aby uczynić z niego sprzęt zdatny do użycia. Do iPada też
    można. :-D A jednak na kibelku iPad jest chyba wygodniejszy od laptopa. :-D

    > Mojego laptopa?! :). W sensie że programista powinien dzielić komputer z
    > żoną? Bardzo kiepski pomysł.
    No i ja mojego blaszka nie dzielę z nikim, zawsze jest zabezpieczony
    hasłem, itp, itd. Za to mojego laptopa, którego sam używam niezbyt
    często, udostępniam gościom którzy czasami wpadają do mnie na weekend
    aby sobie mogli pocztę sprawdzić, kupić bilet, wydrukować kartę
    pokładową, itp.