  • 1. Data: 2011-12-23 20:44:41
    Temat: Laptop Lenovo B570, EFI, GPT - no to sobie namieszałem... - proźba
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam.

    Zachciało mi się dwóch systemów.
    Najpierw usunąłem partycje, recovery też bo po co mi taka recovery co jak
    dysk padnie to i recovery diabli wezmą, zrobię to z Pendrive na dysk USB.
    Potem stworzyłem dwie Primary i jedną logiczną która miała być wspólna.

    No i zaczęła się jazda, jak XP się zainstalował to Win7 nie ("Nie można
    zainstalować systemu Windows na tym dysku. Wybrany dysk zawiera tabelę
    partycji MBR. W systemach z interfejsem EFI, system Windows można instalować
    tylko na dyskach GPT".) Jak przerobiłem na GPT to potem się doczytałem że
    WinXP mogę zapomnieć że to zobaczy i faktycznie.
    Odkręciłem sytuację, 'convert mbr'. Extra, wsadzam Win 7 Pro, dysk pusty,
    najpierw więc tworzę partycję, to on dowala mi 3 partycje (2 jakieś swoje
    systemowe) i czwartą przestrzeń pustą.Ale i tak nie ma zamiaru się
    zainstalować.

    Diabli wzięli partycję jakie maiłem na dzień dobry, nie wiem o co kaman...

    Mam proźbę :
    Czy ma ktoś Laptopa Lenovo B570 (mam z prockiem Celeron B800 i dysk 320GB
    bez systemu) i mógłby gdzieś zarzucić obraz dysku, abym mógł powrócić do
    fabryki?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2011-12-24 10:29:40
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bez systemu) i mógłby gdzieś zarzucić obraz dysku, abym mógł powrócić do

    No udało się, pobrałem z neta inną dystrybucję i ta problemów nie robiła.
    Kluczyk z naklejki przyjęła i się aktywowała online.
    O co kaman? nie wiem.

    Ale i tak jakby ktoś dostał taką dziewiczą B570 320GB bez systemu to byłbym
    dźwięczny za obrazek patrycji..

    Wesołych Świąt

    --
    Irokez