  • 1. Data: 2011-12-22 18:28:15
    Temat: Bezpieczne tusze do Brothera
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mam skanerodrukarkę Brother DCP-J315W. Zamienniki tuszy są bardzo tanie.
    Ale czy nie spowodują uszkodzenia drukarki? Gwarancja nie obejmuje
    korzystania z nieoryginalnych tuszy. Jakie tusze użyć, niekoniecznie
    ekstremalnie tanie, ale takie które nie zaszkodziły by drukarce?

  • 2. Data: 2011-12-23 09:01:44
    Temat: Re: Bezpieczne tusze do Brothera
    Od: Tomasz Kisielewski <t...@v...pl>

    W dniu 22.12.2011 19:28, Borneq pisze:
> [...]
    > korzystania z nieoryginalnych tuszy. Jakie tusze użyć, niekoniecznie
    > ekstremalnie tanie, ale takie które nie zaszkodziły by drukarce?

    Ja kupiłem od tej firmy - na razie chodzi bez problemu

    http://allegro.pl/brother-lc985-lc-985-napelnialne-t
    usze-66szt-i2002101554.html

  • 3. Data: 2011-12-23 09:35:58
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 19:28:15 +0100, Borneq napisał(a):

> [...]
    > korzystania z nieoryginalnych tuszy. Jakie tusze użyć, niekoniecznie
    > ekstremalnie tanie, ale takie które nie zaszkodziły by drukarce?

    Ja polecam ActiveJet, jade obecnie na 3 zestawie i nie ma problemow. Nie sa
    najtansze z dostepnych, ale i nie sa odczuwalnie drogie.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K