  • Data: 2012-10-29 13:19:14
    Temat: Re: Laptop FullHD
    Od: Chris <s...@s...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-29 00:51, Freddie28 pisze:

    > A kto powiedział, że ktoś ma dla mnie czegoś szukać? Pytam o te laptopy, bo
    > zakładam, że są osoby, które mają laptopy o podobnych konfiguracjach
    > (prywatne lub służbowe) i liczę na to, że się odezwą i je polecą lub przed
    > nimi ostrzegą z tego czy innego powodu.

    http://allegro.pl/sony-vpc-f23c5262b-ii7-2670q-8-640
    -bluray-fullhd-i2719782500.html

    Może coś z tej serii ?? sam posiadam tylko starszy model, od 3 lat
    bezawaryjnie, wszystko na miejscu, wygodna klawiatura, dobry ekran.
    Nie wiem co Ci napisać ... jedyna zmiana jaką zrobiłem to wymiana dysku
    na SSD :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.