  • 1. Data: 2011-08-25 06:22:22
    Temat: Lampa niesystemowa do Samsung NX100
    Od: Dariusz Wilbik <w...@w...pl>

    Jestem posiadaczem w/w aparatu i w związku z tym mam pytanie do
    posiadaczy aparatów systemu NX... Czy jeśt możliwość podpięcia do
    stopki lampy innej niż dedykowane ( na 99% myślę że tak ) i czy
    podpinając takiego najprostszego Metza 36 c-2 nie uszkodzę szprzętu?
    Zdaję sobie sprawę że pozostają do dyspozycji tylko manualne
    ustawienia lampy.
    Będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniem.

  • 2. Data: 2011-08-25 09:12:20
    Temat: Re: Lampa niesystemowa do Samsung NX100
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 2:22 am, Dariusz Wilbik <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ustawienia lampy.
    > Będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniem.

    Bedzie dzialac nie tylko przy ustawieniach manualnych ale i z
    automatyka, jesli lampa ja posiada.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/