  • 1. Data: 2015-06-16 09:57:05
    Temat: Lampa błyskowa do Nikona D90
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Chciałbym kupić do Nikona D90 lampę błyskową. Zastosowanie czysto
    amatorskie: pomieszczenia, portret, doświetlenie cieni. Do wydania
    byłoby około 600zł. Lampa może być używana. Użytkownicy dobrze się
    wypowiadają o NISSIN di622 MARK II - czy to byłby dobry wybór?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2015-06-16 09:51:51

  • 2. Data: 2015-06-16 16:28:42
    Temat: Re: Lampa błyskowa do Nikona D90
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Heraklit" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byłoby około 600zł. Lampa może być używana. Użytkownicy dobrze się
    > wypowiadają o NISSIN di622 MARK II - czy to byłby dobry wybór?

    Jak masz do wydania 600 PLN, to zastanów się nad metzem. Nie miałem
    nigdy nikona, tym bardziej lampy z tego systemu, ale mam trzecią lampę
    metza i za mniejsze od firmowych lamp pieniądze wszystko to, co oferują.
    Bezbłędna współpraca, pełna funkcjonalność (oczywiście, mowa o
    konkretnym przedziale cenowym), możliwość aktualizacji firmware. Dobrej
    jakości plastik, liczba przewodnia zgodna z deklarowaną,
    szybkostrzelność (to zależy oczywiście też od akumulatorów).

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2015-06-16 18:35:30
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 09:57, Heraklit pisze:
> [...]
    > byłoby około 600zł. Lampa może być używana. Użytkownicy dobrze się
    > wypowiadają o NISSIN di622 MARK II - czy to byłby dobry wybór?

    Poszukaj tego
    http://allegro.pl/lampa-blyskowa-meike-mk-900-nikon-
    ttl-powystawowa-i5454508339.html
    to klon sb900, spisuje się rewelacyjnie

  • 4. Data: 2015-06-18 10:20:25
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 18:35 *Dawid*
    naskrobał(a):

    > Poszukaj tego
    > http://allegro.pl/lampa-blyskowa-meike-mk-900-nikon-
    ttl-powystawowa-i5454508339.html
    > to klon sb900, spisuje się rewelacyjnie
    Rzeczywiście fajne, ale niestety nie obsługuje HSS.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2015-06-18 10:19:54