  • Data: 2009-04-21 22:11:38
    Temat: Re: Lampa błyskowa do Canona G9
    Od: "Bartosz (Balik) Balicki" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > Jednak zastanawiam się nad możliwościami sanek na G9.
    >
    > Czy ktoś się orientuje czy oprócz wyzwalania lampy dodatkowej
    > poprzez środkowy kontakt zwierany do obudowy, te cztery bolce
    > dają nam coś więcej? Np. sposób na odłączenie wbudowanej
    > lampy (przy pozostaniu w trybie ekspozycji z lampą zewnętrzną)?
    >
    > Możnaby się wtedy pokusić o wykonanie bardzo małej przystawki
    > w formie płytki drukowanej wsuwanej w sanki na której można
    > umieścić diodę świecącą wyzwalającą lampę slave bez marnowania
    > energii wewnętrznej baterii w aparacie na ładowanie i strzelanie lampą.
    Tu masz kilka ciekawych linków, może pomogą:
    http://www.heinrichsweikamp.net/cgi-bin/camselect_sc
    ript_04.pl?lang=fr&manufacturer=Canon&kamera=c_g9
    <http://www.heinrichsweikamp.net/cgi-bin/camselect_s
    cript_04.pl?lang=fr&manufacturer=Canon&kamera=c_g9>
    <- zwróć uwagę na modyfikowaną lampę sea&sea chyba trzeba iść tym tropem
    -> http://www.heinrichsweikamp.net/blitz/en/
    http://www.divervision.com/catalog/product_info.php?
    manufacturers_id=18&products_id=296
    <http://www.divervision.com/catalog/product_info.php
    ?manufacturers_id=18&products_id=296>
    <- prawdopodobnie potrzebujesz takiego odpowiednika dla canona, ale tu
    musisz już ingerować w obudowę, bo port trzeba wyciągnąć na zewnątrz.
    Najszybciej będzie jak kupisz dedykowaną obudowę, ale czy najlepiej?
    Ja właśnie podjąłem decyzję i zamówiłem lempę slave wyzwalaną
    światłowodem, wydaje mi się że do tego aparatu i tej obudowy (WP-DC21)
    to najrozsądniejsza opcja. Jestem ciekaw co Ty wykombinujesz:)
    Powodzenia i pozdrawiam