  • Data: 2013-09-01 00:06:45
    Temat: Re: Lament
    Od: Dominik <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 14:16:12 UTC+2 użytkownik Jarek Pudelko napisał:

    > A napiszesz cos wiecej? :)
    >
    > Jakies inne warunki spelnia? Da sie ogladac potem efekty jego pracy? :)
    >

    > Macalem taki jeden w tym tygodniu i zabawka wspaniala ale czy aby nie
    >
    > tylko zabawka :)
    >
    > W sklepie specjalnie nie ma czego pstrykac, ladne, male, wyswietlacz
    >
    > dziala...
    >

    > BTW, jak sie sprawuje lunetkowy wizjer? Bo jakos nigdy nie uzywalem.
    >

    > --
    >
    > jarek

    Ja polubiłem ten aparat po "piwnych" warsztatach Fuji, w których miałem okazję wziąć
    udział:
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf874a

    Mając porównanie z innymi modelami i firmami:
    Fuji X100
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf874b
    Fuji X-Pro1
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf874c
    Panasonic G5
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf871
    Panasonic GX1
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf872

    Zdecydowałem się na Fuji X10 - ma wg mnie dwie cechy: 1) zabójczy stosunek
    cena/jakość oraz 2) fakt, że aparat jest mały - zwyciężyły.

    Ponieważ wiele osób pyta o efekty - zdecydowałem się zrobić coś, czego normalnie nie
    robię. Prezentuję wam wakacyjny "zrzut z karty" - obsłużyłem tym aparatem wakacyjny
    wyjazd na Kaszuby i wakacyjne wycieczki rowerowo-motocyklowe:
    Kaszuby - Fujifilm X10
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf868
    Wakacyjne wycieczki rowerowe i motocyklowe - Fujifilm X10
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf867
    oraz zapraszam na mojego flickera - tu jest trochę plików w dużym rozmiarze
    http://www.flickr.com/photos/dominikon/

    pozdrawiam
    Dominik