  • 1. Data: 2009-09-13 23:24:09
    Temat: Re: Lakierowanie elementu
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:h8l8ev$4og$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak to mierzysz? I co to znaczy "10% różnicy"?

    Nie fachowiec nie zobaczy różnicy. Fabryki mają swoje dysze ciśnienia itp.
    Kolor uzyskasz ale rozłożenie perły zawsze będzie minimalnie inne.

  • 2. Data: 2009-09-13 23:33:09
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Tom Darta" <t...@g...com> napisał w wiadomości

    >maverik dokopałem się do Twojego profilu, a dalej do Twojej stronki.
    >Coś kiepsko się reklamujesz w necie. Nie ma Cię w pierwszych wynikach
    >w google to "nie istniejesz". Popracuj nad tym, to pewnie więcej
    >klienterii załapiesz. Pozdrawiam!

    jakich haseł szukałeś w googlu?

  • 3. Data: 2009-09-13 23:33:39
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tom Darta" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Pomyliło Ci się z galanterią:-) Maverik już się zareklamował tu. Chyba
    > nikt z tej grupy nic u niego nie pamaluje... Chyba że Jacot - on go
    > lubi:-)

    Zdziwiłbyś się ile osób z TEJ grupy u mnie maluje. Tylko to nie są osoby
    które publicznie boją się podać swoje imię i nazwisko.

  • 4. Data: 2009-09-13 23:46:19
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale pieprzysz Misiu. Nie wiem co to ma do czego. Jak ktoś się nie
    > przedstawi to mu nie malujesz? :-) No tak, zapomniałem. U Ciebie trzeba
    > posiedzieć, wypić kawę, przedstawić się, a jak ktoś Ci się nie spodoba to
    > go wypierdalasz za kołnierz z Twojego warsztaciku:-) Pamiętam.

    Jeśli z kimś rozmawiam, a tym bardziej jak mnie obraża to chcę wiedzieć jak
    się nazywa. Jednak żeby kogoś obrażać i podać swoje dane trzeba mieć jaja.
    Wytłumacz mnie i wszystkim dalej.. czego Ty tu szukasz, albo o co Ci chodzi.
    Ale o co chodzi Tobie, w tym co piszesz, nie innym.

  • 5. Data: 2009-09-13 23:58:46
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    >lakierowanie motocykli
    >naprawa plastików

    już nad tym pracujemy, robimy nową stronę, będzie odpowiednio
    wypozycjonowana też pod tym względem (obecna jest zawsze na 1szej stronie w
    temacie aerografu)

  • 6. Data: 2009-09-14 08:09:23
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    >Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda lakierowanie elementu
    >plastikowego w motocyklu, np. plastikowego błotnika przedniego.
    >Ile to orientacyjnie może kosztować?

    150-200 zł

    >Czy warto jechać za miasto aby obniżyć koszt lakierowania?

    Mamy status miasta pod Warszawą

> [...]

    zależy od koloru, w najtrudniejszych różnica to ok. 10 %

    >Czy do lakierowania zostawiam cały motocykl, a demontażu danej części

    zależy od warsztatu,

    >Czy iść do pierwszego lepszego lakiernika, czy do np. warsztatu, który
    >zajmuje się blacharstwem w tym motocyklowym?

    samochodowe warsztaty nie ogarniają zazwyczaj motocykli

    >Liczę na opinie osób, które miały z tym styczność.

    Przelałem przez pistolet cysternę lakieru.

  • 8. Data: 2009-09-14 09:45:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tom Darta" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > zajmuje się blacharstwem w tym motocyklowym?
    > Liczę na opinie osób, które miały z tym styczność.

    Pogadaj z maverikiem. Jak masz luźne 2 tysiące to na błotnik powinno Ci
    wystarczyć:-)

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2009-09-14 09:55:06
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 14.09.2009 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:

    [...]

    > Pogadaj z maverikiem. Jak masz luźne 2 tysiące to na błotnik powinno Ci
    > wystarczyć:-)

    Ależ Cię swędzi...

    --
    KANTARYTMETYKA!!!1

  • 10. Data: 2009-09-14 11:08:20
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    > Pogadaj z maverikiem. Jak masz luźne 2 tysiące to na błotnik powinno Ci
    > wystarczyć:-)
    Pewnie Ty to zrobisz za 5 dych?
    Otworzyles juz firme bo mam cos do pomalowania.

    --
    Bartek
    Blue9'99