  • 21. Data: 2009-09-14 13:34:40
    Temat: Re: Lakierowanie elementu [OT]
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości
    news:h8lgk5$f4r$1@inews.gazeta.pl...
    > Grzybol, otworz w koncu ta swoja lakiernie i pochwal sie wynikami. Serio,
    > jestem tak samo ciekaw efektow jak polowa ludzi czytajacych ta liste
    > ("abo" i wiecej ;) ).
    > Pzdr

    Ale ja nie otwieram lakierni. Nie lubię się brudzić:-) Maverik ma
    lakiernię - obsłuży Cię.

    --
    Grzybol

  • 22. Data: 2009-09-14 21:22:00
    Temat: Re: Lakierowanie elementu
    Od: Marek B <r...@w...noe.net.pl>

    maverik pisze:
    > już nad tym pracujemy, robimy nową stronę, będzie odpowiednio
    > wypozycjonowana też pod tym względem (obecna jest zawsze na 1szej stronie w
    > temacie aerografu)

    a co to ten aerograf?
    bo ja to zazwyczaj wymieniam plastiki bez lakierowania ;-)
    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 23. Data: 2009-09-14 22:28:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    maverik pisze:
    > Użytkownik "Grzybol"

    Uprasza się o nie wyciąganie śmieci z kosza (c) Kef

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 24. Data: 2009-09-14 22:38:43
    Od: "maverik" <a...@a...nazwa.pl>

    Użytkownik "Marek B" <r...@w...noe.net.pl> napisał w wiadomości

    a co to ten aerograf?
    bo ja to zazwyczaj wymieniam plastiki bez lakierowania ;-)
    --
    enduro się nie liczy ;-)

  • 25. Data: 2009-09-15 09:22:07
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 14.09.2009 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale ja nie otwieram lakierni. Nie lubię się brudzić:-) Maverik ma
    > lakiernię - obsłuży Cię.

    Lubię flejmy, wręcz uwielbiam, ale to jest już, kurwa, nudne.
    Przyjebałeś się do chłopaka że ma drogo i nie lubi tandety. Jego sprawa
    i jego klientów. Albo otwórz tę lakiernię, zatrudnij czarnucha i udowodnij
    że da się taniej i lepiej, albo skończ już o tym pierdolić bo oczy bolą.

    --
    There is no Exit, only ZOOL
    :::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

  • 26. Data: 2009-09-15 09:33:40
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <piotrek@oczniak.net> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > że da się taniej i lepiej, albo skończ już o tym pierdolić bo oczy bolą.

    Przecież to Ty o tym pierdolisz Misiu. Ja tylko odpowiadam Tobie i Twoim
    kumplom. Jak oczy bolą to mniej dykty wal i będzie OK.

    --
    Grzybol

  • 27. Data: 2009-09-15 15:32:07
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 15 Sep, 10:33, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Przecież to Ty o tym pierdolisz Misiu. Ja tylko odpowiadam Tobie i Twoim
    > kumplom. Jak oczy bolą to mniej dykty wal i będzie OK.

    A ja nie wiedzialem, ze jest Grzybol vs Maverick ale od dzis bede
    dawal do pieca i nosil drzewo do lasu! :)

  • 28. Data: 2009-09-15 15:38:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
    ublin.pl...
    > A ja nie wiedzialem, ze jest Grzybol vs Maverick ale od dzis bede
    > dawal do pieca i nosil drzewo do lasu! :)

    Ju łelkom:-)

    --
    Grzybol