  • 11. Data: 2009-09-14 11:12:31
    Temat: Re: Lakierowanie elementu
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-14 10:09:23 +0200, "maverik" <b...@o...pl> said:

    > zależy od koloru, w najtrudniejszych różnica to ok. 10 %

    Jak to mierzysz? I co to znaczy "10% różnicy"?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 12. Data: 2009-09-14 11:25:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "BartekZX9R" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:h8l8qf$59b$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie Ty to zrobisz za 5 dych?
    > Otworzyles juz firme bo mam cos do pomalowania.

    Tobie zrobiłbym to za 2 browary:-) Błotnik do motura?

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2009-09-14 11:50:07
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    > Tobie zrobiłbym to za 2 browary:-) Błotnik do motura?
    >
    > --
    > Grzybol
    Pewnie, do zx9r, tylny.
    Jak go juz bede mial dam znac. Umowimy sie na malowanie na niebieski kolor.
    Dzieki za odzew, nie myslalem, ze dasz rade tak tanio.
    Pojdzie na priv.

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 14. Data: 2009-09-14 12:09:48
    Od: Tom Darta <t...@g...com>

    On 14 Wrz, 10:09, "maverik" <b...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tom Darta" <t...@g...com> napisał w wiadomości

    > 150-200 zł

    > Mamy status miasta pod Warszawą

    > zależy od koloru, w najtrudniejszych różnica to ok. 10 %

    > zależy od warsztatu,

    > samochodowe warsztaty nie ogarniają zazwyczaj motocykli

    > Przelałem przez pistolet cysternę lakieru.

    Dzięki za garść informacji.

    Teraz druga tura pytań.

    - Czy możecie polecić jakiś lakierników (adres i telefon proszę)?

    - Mam dwie opcje co do błotnika: kupić nowy lub naprawić stary (dziura
    do zaszpachlowania czy jakoś tak), różnica - o połowę tańsza ta druga
    opcja i teraz pytanie: Jak wygląda kwestia polakierowania takiej
    dziury? Lakieruje się mimo wszystko cały element, czy można tylko
    dziurę? Wołałbym tylko dziurę bo jest niewielka, ma wymiary 7 na 3 cm
    i znajduje się pod ramą, więc miejsce nie będzie mocno widoczne (poza
    tym chce obniżyć koszty naprawy).

  • 15. Data: 2009-09-14 12:17:01
    Od: Tom Darta <t...@g...com>

> [...]
    >
    > zależy od warsztatu,

    > samochodowe warsztaty nie ogarniają zazwyczaj motocykli

    > Przelałem przez pistolet cysternę lakieru.

    maverik dokopałem się do Twojego profilu, a dalej do Twojej stronki.
    Coś kiepsko się reklamujesz w necie. Nie ma Cię w pierwszych wynikach
    w google to "nie istniejesz". Popracuj nad tym, to pewnie więcej
    klienterii załapiesz. Pozdrawiam!

  • 16. Data: 2009-09-14 12:31:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tom Darta" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > klienterii
    Pomyliło Ci się z galanterią:-) Maverik już się zareklamował tu. Chyba nikt
    z tej grupy nic u niego nie pamaluje... Chyba że Jacot - on go lubi:-)

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2009-09-14 12:42:32
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zdziwiłbyś się ile osób z TEJ grupy u mnie maluje. Tylko to nie są osoby
    > które publicznie boją się podać swoje imię i nazwisko.

    Ale pieprzysz Misiu. Nie wiem co to ma do czego. Jak ktoś się nie przedstawi
    to mu nie malujesz? :-) No tak, zapomniałem. U Ciebie trzeba posiedzieć,
    wypić kawę, przedstawić się, a jak ktoś Ci się nie spodoba to go
    wypierdalasz za kołnierz z Twojego warsztaciku:-) Pamiętam.

    --
    Grzybol

  • 18. Data: 2009-09-14 12:53:09
    Od: Tom Darta <t...@g...com>

    On 14 Wrz, 01:33, "maverik" <b...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tom Darta" <t...@g...com> napisał w wiadomości

    > jakich haseł szukałeś w googlu?

    lakierowanie motocykli
    naprawa plastików

  • 19. Data: 2009-09-14 13:11:31
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Jeśli z kimś rozmawiam,

    Ale ja z Tobą nie rozmawiam.

    > a tym bardziej jak mnie obraża to chcę wiedzieć
    > jak się nazywa. Jednak żeby kogoś obrażać i podać swoje dane trzeba
    > mieć jaja.

    Widziałem te Twoje jaja w TVN Turbo :-)

    > Wytłumacz mnie i wszystkim dalej.. czego Ty tu szukasz, albo
    > o co Ci chodzi. Ale o co chodzi Tobie, w tym co piszesz, nie innym.

    Wytłumaczyć Ciebie i wszystkim? Siakoś tak piszesz po mavericku.

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2009-09-14 13:32:07
    Temat: Re: Lakierowanie elementu [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale pieprzysz Misiu.

    Grzybol, otworz w koncu ta swoja lakiernie i pochwal sie wynikami.
    Serio, jestem tak samo ciekaw efektow jak polowa ludzi czytajacych ta
    liste ("abo" i wiecej ;) ).

    Pzdr
    --
    marider