  • 41. Data: 2010-11-16 22:10:31
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    dyskusyjnych:ibsfgd$aoq$...@i...gazeta.pl...

    To nadaje się do TVN, że Ty zasranej Ery (czy innego Plusa -- usługodawcy)
    nie odróżniasz od instytucji? :) Ale istotnie -- warto o instytucjach
    i konfliktach w kontekście polskich operatorów telefonicznych.

    Czy są instytucje, z którymi te zasrane firmy nie wchodzą w konflikty? :)
    (pewnie tak, ale ciekawe, które to są spośród tych, które jakoś nadzorują
    pracę tych gówien) Stale słyszę (od lat) i czytam o tym, że jakaś instytucja
    (zwykle na wniosek płynący spoza Polski) nakazuje coś zmienić tym gównom.

    A co mi tam ;-) Na ciebie czyhają instytucje, zasrani i niezasrani
    usługodawcy, i wszystko co się porusza po tej planecie. Pewnie właśnie w tej
    chwili jakiś bank kradnie ci kolejnego 1 grosza!
    Spróbuj powoli przeczytać poniższą definicję to wetdy ją może zrozumiesz:

    instytucja (łc. institutio 'urządzenie') 1. zakład publiczny świadczący
    usługi w danej dziedzinie życia społecznego. 2. ekon. i. finansowa - podmiot
    zajmujący się prowadzeniem operacji finansowych, np. bank. 3. praw., społ.
    i. prawna (społeczna) - zespół norm prawnych i społecznych regulujących daną
    dziedzinę życia.

  • 42. Data: 2010-11-16 23:03:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jcm" ibuq90$262e$...@n...mm.pl

    > Abonament (u któregokolwiek operatora) nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem.

    Abonament (czyli przedpłata) jest okazaniem zaufania ,,usługodawcy''
    przez ,,usługobiorcę''. Najwyraźniej ja zaufanie okazuję przedwcześnie.
    (W Polsce istnieje prawo kutasa, Jana Pawła II -- uczciwy człowiek jest
    uznawany za infantylnego!! tu trzeba oszukiwać, aby być szanowanym)

    Testuję głupotę Ery, wiec jestem usługodawcą, na dodatek ja płacę Erze,
    nie Era mnie za moje testowanie (czyli za moją pracę) jej gównianej infrastruktury.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2010-11-16 23:14:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jcm" iburg3$2s58$...@n...mm.pl

    > W Orange działa to tak:

    > Jesli zrezygnujesz z faktury papierowej, a z jakichś powodów (np. zapomniałeś
    hasła), nie możesz pobrać faktury elektronicznie, to
    > za wydrukowanie faktury zarządają 18zł!

    Dziękuję za informację. Banki czasami gratyfikują rezygnację
    z otrzymywania bezsensownego papieru.

    () Polbank daje dodatkowe trzy konta -- na każdym po pół
    grosza dziennie, czyli w sumie ze 45 groszy miesięcznie.

    () Citi udaje, że nic nie daje, ale prowadzi (stale -- jak
    widzę) uczciwą wojnę ukrytą :) i znajduje możliwości
    nagradzania tych, którzy dobrowolnie zrezygnowali z papieru.

    Myślałem, że operatorzy telefonii są też rozsądni. Widzę, że nie są.

    BTW Citi -- jedną z ciekawostek jest oszukiwanie Citi przez jego współpracowników.
    Citi udaje, że oszustwo takie przyjmuje za tak zwaną dobrą monetę, ale ,,z innego
    powodu'' :) nie daje nieuczciwemu agentowi zarobić. :)

    W Polsce chyba nie można inaczej żyć. Tu wszelka logika (poza logiką kutasa
    Ozorowskiego -- logiką, która prowadzi do stwierdzenia: Boga nie ma) zawodzi. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2010-11-16 23:28:43
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Cyfrowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ianus" ibuvgm$ulv$...@n...onet.pl

> [...]
    > chwili jakiś bank kradnie ci kolejnego 1 grosza!
    > Spróbuj powoli przeczytać poniższą definicję to wetdy ją może zrozumiesz:

    Czyhają na mnie tylko kutasy typu Makulskiego czy Ozorowskiego. :)

    Banki w Polsce chyba nie podlegają tej głupocie.
    I akurat to banki dają mnie, nie ja bankom.
    (chyba, że z pieniędzy banku -- zgodnie z umowami)

> [...]
    > i. prawna (społeczna) - zespół norm prawnych i społecznych regulujących daną

    Jak należy napisać:

    (a) Wg osoby nazywającej się imieniem Ianus Urząd PTC dybie na mnie...
    czy może jednak
    (b) Wg osoby nazywającej się imieniem Ianus urząd PTC dybie na mnie...

    -=-

    Może chcesz szerszą definicje tego słowa?

    instytucja ż I, DCMs. ~cji; lm D. ~cji (~cyj)

    1. <<zakład o charakterze publicznym zajmujący się określonym
    zakresem spraw, działający w jakiejś dziedzinie; urząd>> <----!!!!!

    Dyrektor, kierownictwo instytucji.
    Pracować w jakiejś instytucji.

    2. <<zespół norm prawnych lub obyczajowych dotyczących organizacji
    jakiejś dziedziny życia; organizacja oparta na tych normach>

    Instytucja małżeństwa.
    Instytucja skarg i zażaleń.

    Instytucja prawna

    <<zespół norm prawnych regulujących łącznie określoną grupę
    stosunków społecznych (np. stosunki rodzinne, służbowe)>>

    łac.

    W obu wypadkach mowa o URZĘDZIE przy okazji czegoś, co publicznie świadczy jakieś
    usługi!!!
    Wg Ciebie krawiec czy fryzjer to też instytucja? :)

    -- Idę do instytucji fryzjerskiej.
    -- Do którego Departamentu?

    -=-

    W Anglii (kiblując z innymi -- podobnymi do Ciebie) pochwal się swoją ,,łaciną''!!!
    Tu nie zabłyśniesz. :) Era to nie jest instytucja. :)

    -- Gdzie pan pracuje?
    -- W Instytucji.
    -- A dokładniej?
    -- W myjni samochodowej. :)

    Usługi publiczne (podobne do Ery) świadczy i fryzjer, i krawiec, i myjnia
    samochodowa...
    Ale trzeba być chorym na umyśle, aby zakład fryzjerski nazwać instytucją.

    Banki -- można tak nazwać czy zaszeregować, a i to z ostrożnością.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2010-11-16 23:35:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jcm" ibus9t$cb1$...@n...mm.pl

    > Co ma do tego polskie państwo? :)
    > Era to prywatna spółka.

    Owszem. Ale pracująca w państwie -- zupełnie bezradnym wobec chamstwa takiej Ery!!!
    Państwo utrzymuje się z pieniędzy podatników nie po to, aby Kaczyńskie żyły ponad
    stan, ale po to, aby bronić podatników przed głupotą Er i innych nieuczciwych osób!!!

    Podatki państwo polskie bierze, ale instytucji nadzorujących poczynania Er -- nie
    zapewnia!

    Urzędnik (z UKE -- skoro przekierowuje skargi na Berdyczów) tego państwa
    zapomina ;) o tym, że jest na garnuszku podatników.

    "Paweł Gąska" ibri13$7i0$...@n...onet.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2010-11-16 23:55:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ianus" ibuvgm$ulv$...@n...onet.pl

    usługodawca m odm. jak ż II, DCMs. ~cy; lm M. ~cy, DB. ~ców

    <<osoba lub instytucja świadcząca usługi, prowadząca działalność usługową>>

    Rzemieślnik usługodawca.

    Jak myślisz -- dlaczego tu jest >>osoba lub instytucja<< zamiast po prostu
    Czy nie dlatego, że to może być nie tylko instytucja, ale też jakaś inna osoba?

    "Ianus" ibuvgm$ulv$...@n...onet.pl

    > instytucja (łc. institutio 'urządzenie') 1. zakład publiczny świadczący

    Widzisz (w podanej przez Ciebie definicji) słowo 'urządzenie'?
    Wiesz, dlaczego ono tam jest zapisane? I co ono tam oznacza?

    -=-

    Widzisz różnicę pomiędzy >>Instytutem Pamięci Narodowej<< i >>Instytucja Polskiej
    Telefonii Cyfrowej<<?

    Może być >>Urząd Skarbowy<< czy >>Urząd Miejski<< lub >>Urząd Wojewódzki<<, ale nie
    może być
    czegoś takiego -- >>Urząd Braci Kowalskich<< zajmujący się czyszczeniem dywanów czy
    tapicerek
    w samochodach.

    Instytucja nie musi być państwowa -- są prywatne inicjatywy
    zwane Instytucjami, ale nie można nazwać PTC instytucją.

    (instytucją użyteczności publicznej -- PTC to (w zamierzeniach)
    najzwyklejsza spółka/firma komercyjna żyjąca **dla zysku** ze
    świadczonych przez siebie usług)

    -=-

    Być może palantom z PTC wydaje się, że są jakąś Instytucją Użyteczności
    Publicznej w Polsce, :) ale w istocie to zwykła firma jakich pełno na
    tak zwanym rynku!!! Jak Inspekcja Handlowa czy Sanepid kontroluje sklepy
    (i sklepy raczej nie podskakują tym instytucjom) tak PTC powinna mieć
    nad sobą kogoś/kontrolerów z państwa!! (Sanepid tylko z żywnością?
    pewnie tak)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2010-11-17 00:04:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 22:13:41 +0100, jcm wrote:
    >Co ma do tego polskie państwo? :)
    >Era to prywatna spółka.

    A w koncu wiadomo czyja czy nadal sprawa w arbitrazach a zarzad siedzi
    ?

  • 48. Data: 2010-11-17 00:09:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." d...@4...com

    > No widzisz, wszytko ci sie miesza :)

    Tobie miesza się!! Starasz się nadążyć za tym, co piszę i szybko odpisywać,
    co daje skutki fatalne. Choć i tu (jak w wypadku pindy w Erze) ja Cię nie
    poganiam, odpisujesz szybko, ale bezmyślnie! Mam nadzieję taką, że inni też
    Cię nie poganiają.

    > Gdyby to nie bylo zadupie, to zasieg bylby dobry :-P

    Trudno dyskutować z idiotą, dla którego miasto liczące 300 tysięcy
    mieszkańców jest zadupiem. Zobacz, jak dużo (jak mało!!) ludzi
    mieszka w takich KRAJACH (poniekąd sąsiednich) jak:

    -- Norwegia
    -- Szwecja
    -- Litwa
    -- Białoruś

    i zestaw to ze skupiskiem liczący sobie 300 tysięcy ludzi!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2010-11-17 00:35:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jcm" ibuqvc$2gmq$...@n...mm.pl

    > Pozostałem przy Era Tak-Tak /zarejestrowany na firmę, doładowuję i otrzymuję
    faktury z bluemedia/.
    > Więcej połączeń odbieram niż wykonuję. 29gr/min plu ew. promocje i mi wystarczy. Z
    zasięgu jestem bardziej zadowolony niż w Orange
    > /chociaż kiedyś w O. było lepiej, ale to było dawno i nie prawda/.

    Do mnie dzwoni jakiś idiota (od ponad roku) który potrafi bredzić
    przez telefon (jak nie przymierzając J.F. z tej grupy) przez
    kilkadziesiąt minut. Może i ja przejdę na doładowywanie przez
    odbieranie...

    Jest problem -- idiota potrzebuje ,,doładowania'' z mojej strony.
    (podtrzymywania ,,rozmowy'') Nie muszę mówić rozsądnie, wystarczy,
    jak mówię cokolwiek. :) Ponieważ rozmowy telefoniczne nie są obojętne
    dla zdrowia, zrezygnowałem z ,,konwersacji'', ale teraz mam słuchawkę BT.

    Bredzenie (podtrzymujące ,,rozmowę'') nie jest uciążliwe -- można
    spokojnie robić przy tym coś innego, i to nie tylko dłubać w zębach.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2010-11-17 00:36:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." j...@4...com

    > A w koncu wiadomo czyja czy nadal sprawa w arbitrazach a zarzad siedzi?

    Gdzie siedzi? Chyba nie w kiciu?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'