  • 11. Data: 2010-11-15 17:29:51
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: GS <g...@e...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    (..)

    To pewnie sprawka lokalnego biskupa ;-)
    Ma chłop Cię na celowniku... najpierw brak wentylacji Ci funduje a teraz
    z gsm Ci przeszkadza ;-)

    pzdr
    GS

  • 12. Data: 2010-11-15 17:39:12
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    ?

    (...)

    Czy jest jakakolwiek instytucja w tym kraju, która nie zrobiła ci jeszcze
    krzywdy. Normalnie uwzięli się czy co? To się do tvn-u nadaje...

    JS

  • 13. Data: 2010-11-15 18:21:53
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > choć
    > w Plusie z 15 zostawało tyle, że miałem wyżej wspomniany zapas
    > 42 minut

    Jesteś klient strategiczny, powinni twoją sprawę rozpatrywać indywidualnie.
    P.

  • 14. Data: 2010-11-15 21:04:43
    Od: peter <p...@p...com>

    > Można ich gdzieś skarżyć czy pozostaje jedynie grupa dyskusyjna i sąd?
    > (i kolejne przeniesienie się po wygaśnięciu umowy?) Gówniarstwo i
    > żebractwo!!!

    Tylko grupa dyskusyjna, alternatywnie hospitalizacja w wybranych
    oddzialach szpitalnych. W krk np w Kobierzynie.

  • 15. Data: 2010-11-15 22:42:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." ibrdq4$p1k$...@n...onet.pl

    > Ale to nie do PTC pretensje.
    [..]
    > No ale z tym sie chyba liczyles ?
    [..]
    > No ale o to chyba nie masz pretensji do PTC ?
    [..]
    > 42 minuty, kto by sie na to patrzyl, u mnie sie marnuje 300zl :-)

    Moja odpowiedź jest prosta: Umowa na 12 miesięcy; po ,,skończeniu''
    umowy Era zrobi ,,jeden z najlepszych interesów roku''. :) I nie ma
    od tego odwrotu, chyba że nie będzie już konkurencji Ery (zanosi
    się raczej na to, że tej konkurencji będzie coraz więcej) lub lub
    nie będę potrzebował (na przykład nie będę żył) telefonu za niecały rok.

    Z kolejnym operatorem nie zawrę umowy na postpaida, ale na prepaida.
    (chyba, że prepaid nie będzie osiągalny) Z Tlenofonem (teraz chyba
    FCN) mam prepaida od paru lat (po cyrkach z TPSA) i cieszę się. :)
    (zero problemów, jeśli nie liczyć drobnego problemu na samym
    początku -- reklamacja została rozpatrzona po mojej myśli)

    > Oj, nie chce sie przeczytac umowy i kilku regulaminow, a potem narzeka :-) A
    przeciez sprzedawca na pewno mowil jakie to swietne
    > uslugi sa dolaczone :-P

    Odsyłam do psychiatry lub egzorcysty. :)

    Sprzedawca usłyszał wyraźnie -- nie chcę żadnych płatnych usług dodanych. Niewiele
    potrzebuję poza telefonem i fakturą z billingiem słaną m@ilem do mnie. Umowa nie
    jest dotrzymywana -- w mieszkaniu (koordynaty -- N 53°06'48", E 23°08'38" wg układu
    1992 roku) mam słaby sygnał, czasami nie mam żadnego. (więc nie mam tego, na czym mi
    zależy) Poza telefonem niczego od Ery nie chciałem. (telefonem z fakturami i
    billingiem)
    I wyraźnie mówiłem o tym, że mnie nic poza telefonem nie interesuje.

    > A miales jakies watpliwosci ? :-P

    Miałem!!!!
    Nie wiedziałem, że to wybór taki sam jak pomiędzy PO i PiS -- przynajmniej
    w Białymstoku nie ma wątpliwości. :) (PiS i komuchy chcą budować lotnisko
    na Krywlanach, więc liczą tylko na głosy umysłowo chorych lub mieszkających
    w okolicy pobliskiego wariatkowa -- reszta zagłosuje na PO; wybór żadny!!!)

    > Duzo ci ich juz nie zostalo, zdazysz sprawdzic wszytkich :-P

    Biedronka, Carrefour, mBank i diabli wiedzą kto jeszcze.
    (w mBnaku marnuje się co miesiąc 50 minut a gdzieś wala się :) starter mBankowy;
    Carrefour daje i dawał jakieś talony)

    Orange i Play. (też gdzieś wala się :) starter Orange za 5 złotych -- rok odbierania)

    > UKE i gazety, no i ze swoim g* abonamentem to sobie prepaida kup, bedziesz mogl
    zmieniac co tydzien :-)

    I tak zamierzam uczynić w połowie -- zamierzam zmienić na prepaida, ale być
    może będę zmieniał rzadziej. :) Najmniej problemów miałem z Orange. Od samego
    początku było bezproblemowo -- chciałem starter za 20 złotych, dostałem (z tą
    samą ,,funkcjonalnością'') za 10 złotych... I do samego końca nie miałem żadnych
    problemów!! Działać miał rok, działał dłużej! Nawet dali mi kredyt na 1 złotówkę. :)
    (nie spłaciłem, ale i nie wykorzystałem startera za 5 złotych, więc chyba jest OK)

    -=-

    Skoro w Polsce nie ma prawa i nie ma państwa -- z radością powitam w tym kraju
    koniec polskiego państwa z jego dziadowskim prawem, czy raczej bezprawiem. :)
    Tu (w Polsce) rozsądek można znaleźć jedynie w tym, co niepolskie lub budowane
    na niepolski wzór. Reszta przypomina mi opowieść mojego ojca. Opowiadał o swoim
    spotkaniu (sprzed lat) z premierem Olszewskim, z jakimś dalekomorskim kapitanem
    z Piaseczna :) (pod Warszawą -- nigdy niw sądziłem, że Piaseczno ma dostęp ;) do
    morza) i jakimś innym polskim politykiem, którego nazwiska nie zapamiętałem...

    Olszewski (zdaniem ojca) jest sympatyczny i mądry. Kapitan jak kapitan -- trudno
    coś powiedzieć. Za to polityk wykładał, jak to trzeba niweczyć każdą działalność
    jakiegoś ,,wroga'' politycznego. Co zapowiedział -- to i ,,Kościół'' wówczas czynił,
    przez co ów ,,wróg'' nie zdołał obrócić w czyn swych zamierzeń -- dobrych
    zamierzeń!!!

    (jako że był niepoprawny politycznie -- musiał być tępiony w tym kraju wszelkimi
    metodami, choć cele jego były -- jak się to mówi -- zBożne)!!!)

    Ojciec płaci miesięcznie ze 3 razy więcej Erze niż ja.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2010-11-15 22:48:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł Gąska" ibri13$7i0$...@n...onet.pl

    > z dnia: 2010-11-15 14:50:

    > UKE możesz sobie darować, moje dwie sprawy już się ciąąąągną i jedyne co dostałem
    to, że przekierowali "gdzie trzeba"... czyt. na
    > Berdyczów ;)

    Można więc tym prawem państwa polskiego podcierać dupsko. :)
    (i jedynie dziękować Bogu za lądowanie pod Smoleńskiem budowniczych
    tego państwa -- zaiste błoto jest dla takich ,,działaczy'' dobrym
    miejscem spoczynku; szkoda, że Bóg okazuje taką powściągliwość
    w rozliczaniu owych ,,dobroczyńców''')

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-11-15 22:57:43
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Cyfrowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "boxfish" ibrgt7$kn4$...@i...gazeta.pl

    > ... straciłem w Plusie uzbierane

    > myślałeś ze ci przeniosą ?

    Nie. Ale myślałem, że nie będą się nadzwyczajnie śpieszyć
    przenosinami numeru. (i pozwolą mi wygadać te minuty,
    dając mi na to choćby pół doby)

    > to jest majstersztyk, chyba cały sztab konspiratorów pracował nad tym ustaleniem
    okresu rozliczeniowego i jak widać opłacało im
    > się

    Chyba tak -- bo jako klienta długo mnie nie utrzymają u siebie. :)

    > jak rozumiem to nowy operator ma ci podarowac uzbiewrane minuty ?

    Jak rozumiesz? Źle rozumiesz. :) Może powoli myślisz
    i w ogóle nie rozumiesz, a jedynie zgadujesz. :)

    -- przeniesiono mnie ekspresowo, nie dając mi czasu na wydzwonienie tych minut
    -- nie dano mi obiecanych 10 minut (za rezygnacje z faktury papierowej)
    -- tak ustawiono okres rozliczania, że w pierwszym (niepełnym) miesiącu
    nie zmieściłem się w darmowych minutach, choć nie jestem zbyt gadatliwy
    -- za ekspresowe przenosiny (bez wypowiedzenia -- tak twierdzi Plus) naliczono
    mi karę (w sumie około 11 złotych!)

    Trzeba być idiotą, aby uznać dobrą wolę PTC.
    Moim zdaniem PTC uprawia żebractwo!

    > uzbiers\asz sobie ich 1000 potem sie przeniesiesz i na koszt nowego operatora
    dzwonił przez pół roku

    To wróżba czy przepowiednia?

    > pewnie przeczytali twoje posty na temat plusa i umiescili ci urządzenie
    zagłuszające na dachu

    Pewnie tak, ale ja mieszkam na parterze.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-11-15 23:13:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" ibrh6q$4dl$...@n...onet.pl

    > Ja się tylko zastanawiam, co wspólnego z tym ma Polska Telefonia Komórkowa
    (Centertel)?

    To mój błąd -- powinno być PTC, nie PTK.

    > Pewnie współdziałali w przestępczym procederze wyłudzania minut :-P

    Raczej brakowało im pewności. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2010-11-15 23:13:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Użytkownik "GS" ibrqnm$v44$...@n...aster.pl

    > To pewnie sprawka lokalnego biskupa ;-)
    > Ma chłop Cię na celowniku... najpierw brak wentylacji Ci funduje a teraz z gsm Ci
    przeszkadza ;-)

    Ale na szczęście po pożarze 17 cystern ,,biskupowi'' śmierdzi paliwem na parę
    kilometrów. :) (byłem tam dziś, więc wiem -- wcześniej brakowało mi zdrowia) :)
    Tak więc być może dotacje (na walkę z ogniem piekielnym) dostanie teraz nie
    zasrany biskup (jego modły wszak zawiodły), ale strażacy (którzy pożar ugasili)
    z paru województw...

    Później (: kurwa Ozorowska :) będzie mi starała się lizać moja dupę, :) aby dostać
    część tego, co Miastowi zapłacą (z podatków zbieranych od biedoty -- Miastowi
    albowiem
    zaczynają rezygnować z podatków płaconych przez bogatych) rodzinnej firmie. :) Będzie
    mówił[a] o miłości, o potrzebie pomocy, o wrażliwości na krzywdę ludzką itd...

    A ja będę się śmiał z tych, którzy ucierpieli w tym pożarze. Wprawdzie ofiar
    śmiertelnych nie ma, ale piekielny :) ogień dal się ludziom we znaki. :) Oni
    (jak i ty) będą się wyśmiewali z tego, że ja mam astmę, a ja z tego, że
    spłonęły cysterny...

    Ja będę ćpał Neplit i łykał Telfexo cierpiąc pleśń.
    Oni będą leczyli inne choroby.

    Ja nad swoja astmą zapanowałem -- miałem ją od dziesięcioleci.
    Oni musza nauczyć się życia w Głupolandzie. :)
    A życie tutaj będzie coraz trudniejsze dla biedoty. :)
    (choćby dlatego, że bogaci będą dyktowali Miastowym warunki
    jak mafia -- na przykład zwalnianie z podatków od nieruchomości!!!)

    Zobaczymy kto wygra ów wyścig. :) Ja, czy biskupi. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-11-15 23:20:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ianus" ibrr82$7p5$...@n...onet.pl

    > Czy jest jakakolwiek instytucja w tym kraju, która nie zrobiła ci jeszcze krzywdy.
    Normalnie uwzięli się czy co? To się do tvn-u
    > nadaje...

    To nadaje się do TVN, że Ty zasranej Ery (czy innego Plusa -- usługodawcy)
    nie odróżniasz od instytucji? :) Ale istotnie -- warto o instytucjach
    i konfliktach w kontekście polskich operatorów telefonicznych.

    Czy są instytucje, z którymi te zasrane firmy nie wchodzą w konflikty? :)
    (pewnie tak, ale ciekawe, które to są spośród tych, które jakoś nadzorują
    pracę tych gówien) Stale słyszę (od lat) i czytam o tym, że jakaś instytucja
    (zwykle na wniosek płynący spoza Polski) nakazuje coś zmienić tym gównom.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'