  • Data: 2010-11-18 02:05:57
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." ic12p5$r5a$...@n...onet.pl

    > Nawet w miastach liczacych 3 mln jest centrum i sa zadupia :-)

    2.5 km od centrum? Nie od krańców centrum, ale od punktu zwanego centrum miasta?
    Po przejechaniu 6 km stąd w kierunku centrum miasta (od pewnego czasu jadąc,
    trzeba się oddalać od tegoż centrum) jest się już na przeciwległych zadupiach
    Białegostoku, używając Twojej terminologii. Ale aby naprawdę wyjechać poza
    obszary zabudowane i zaludnione, trzeba aż przejechać Wasilków, za tak zwaną
    Święta Wodę. (ponoć jest tam teraz niezły przybytek podobny do domu publicznego)

    Jadąc w przeciwnym kierunku można dojechać (na przykład) do rezydencji byłego
    prezydenta Białegostoku. (i jego sąsiadów)

    15 lat temu syn owego eksprezydenta rozciął mi szablą (niestety celowo) but, co
    mocno zaniepokoiło duchownych Białegostoku. Tak mocno, że już z owym szablistą
    nie spotykam się. Wojna, jaką mi zafundowali ,,szermierze pokoju'', ,,miłośnicy
    Boga'', ,,piewcy pokoju'' itd. oderwała mnie skutecznie od wszystkich ludzi.
    (bez których trudno mi prowadzić spory sądowe -- człowiek ów jest prawnikiem)

    Ja tamtego dnia (niecelowo) uszkodziłem (zadrapałem) szafkę -- też szablą.

    Buty były z pięknej cielęcej, odzieżowej skóry, czy raczej skórki -- mięciuteńkiej
    i delikatnej. Miałem takich (takich samych) butów (: dość dużo :) w tamtych latach.

    Dzisiejsze buty Reeboka, choć ze skóry grubej i twardej (a może właśnie dlatego?)
    nie są już tak wytrzymałe, choć są znacznie tańsze. :)

    Z braku środków i zewnętrzy zmuszony jestem do kupowania tańszych butów -- innych
    firm. Dziś przymierzyłem jakieś trepy skórzane -- po przejściu paru kroków bolała
    mnie noga, gdyż podeszwa (i reszta buta) zgina się zbyt daleko od czubków palców...

    Butów Reeboka po prostu nie czuć w czasie chodzenia.

    > Oslo, Goeteborg, Wilno i Minsk kazde ma ponad 300 tys.

    Nie wiem, czy pojmujesz swój błąd -- to jedne z największych miast tych
    krajów i (poza Goeteborgiem) stolice tych państw. :) Porównujesz więc
    Białystok do największych miast sąsiednich krajów.

    Oslo ma prawie 500 tysięcy mieszkańców, czy (jak słusznie zauważasz) ludzi
    w Goeteborgu mieszka prawie 500 tysięcy ludzi
    Wilno liczy sobie około 550 tysięcy
    zaś Mińsk jest aż 6 razy większy od Białegostoku pod tym względem

    Czy Twoim zdaniem te miasta stanowią zadupia? :)

    Jeśli tak, proponuję Ci wizytę u egzorcysty -- drożej niż u psychiatry,
    ale poza stratą pieniędzy i czasu, skutek ten sam. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'