  • Data: 2010-11-18 08:46:25
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:ic230c$hom$1@inews.gazeta.pl...
    > "J.F." ic12p5$r5a$...@n...onet.pl
    > 2.5 km od centrum? Nie od krańców centrum, ale od punktu zwanego centrum
    > miasta? Po przejechaniu 6 km stąd w kierunku centrum miasta (od pewnego
    > czasu jadąc, trzeba się oddalać od tegoż centrum) jest się już na
    > przeciwległych zadupiach Białegostoku, używając Twojej terminologii. Ale
    > aby naprawdę wyjechać poza obszary zabudowane i zaludnione, trzeba aż
    > przejechać Wasilków, za tak zwaną Święta Wodę. (ponoć jest tam teraz
    > niezły przybytek podobny do domu publicznego)

    Co prawda byłem w Białymstoku przed 2-ma laty, ale korzystałem z Orange i Plusa.
    Z zasięgiem (szczególnie Orange) nie było problemów.
    Powiem więcej - transmisja 3G w różnych punktach B. nie sprawiała kłopotów
    (również w godzinach szczytu). Białystok to miasto o zwartej zabudowie, dużo
    kościołów ;) i dobrze zaprojektowana sieć GSM nie powinna mieć "dziur" w
    zasięgu. ;)

    Musi coś być z tą Erą, bo mieszkam w nieco większym mieście (400tys.), w bloku
    na 3 piętrze, prawie w centrum miasta i tu występują zaniki, nawet w miejscach
    przy oknie, gdzie powinienem spodziewać się silniejszego sygnału. Ale mnie to
    specjalnie nie przeszkadza.
    Zresztą jeśli przejrzeć archiwum forum, to od lat Era nie grzeszyła jakością
    pokrycia (w w porównaniu z Plusem). Era chyba od zawsze postrzegana była jako ta
    gorsza sieć, krytykowana za niską jakość, szczególnie w moim mieście.
    (Byłem zadowolonym abo. Idea - po rebrandingu O. zeszła na psy).

> [...]
    > but, co mocno zaniepokoiło duchownych Białegostoku. Tak mocno, że już z
    > owym szablistą nie spotykam się. Wojna, jaką mi zafundowali ,,szermierze
    > pokoju'', ,,miłośnicy Boga'', ,,piewcy pokoju'' itd. oderwała mnie
    > skutecznie od wszystkich ludzi. (bez których trudno mi prowadzić spory
    > sądowe -- człowiek ów jest prawnikiem)
    > Ja tamtego dnia (niecelowo) uszkodziłem (zadrapałem) szafkę -- też szablą.
    > Buty były z pięknej cielęcej, odzieżowej skóry, czy raczej skórki --
    > mięciuteńkiej i delikatnej. Miałem takich (takich samych) butów (: dość

    No proszę! A wydawało mi się, że mieszkańcy Białegostoku to tacy spokojni
    ludzie. :)))