  • Data: 2010-11-18 12:26:35
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "jcm" ic2p8o$306s$...@n...mm.pl

    > No proszę! A wydawało mi się, że mieszkańcy Białegostoku to tacy spokojni ludzie.
    :)))

    A kto tu mówi o jakimś niespokoju? Po prostu szable mają swoją długość. ;)
    Jedna była prawdziwa (karabela -- ja ją trzymałem) a druga (którą gospodarz
    rozciął mi buta) była jakąś repliką z czasów ,,piastowskich''.

    Wtedy RP podnosiła się z upadku i z komuszej niewoli, ja (jako jeszcze
    silny) pracowałem z ***nadzieją*** na ,,lepsze jutro'' w nowszej Polsce...

    Mój ,,adwersarz'' mówił: ,,państwo polskie jest w stanie rozkładu''
    a ja nie pojmowałem tego, że choć nie lubię pakowania się w kłopoty,
    zapłacę za głupotę innych ludzi... Przede wszystkim nie pojmowałem
    tego, iż moimi wrogami są duchowni rzymskokatoliccy, którzy gotowi
    są dosłownie na czynienie wszelkiego zła.

    Inna sprawa, że ci sami duchowni są dla mnie teraz doskonałymi :)
    nauczycielami bezwzględności. Kiedyś chyba marzyli o tym, abym pojął
    potrzebę dobijania pokonanych przeciwników -- abym nie był zbyt wyrozumiały
    dla moich wrogów. Bóg ich próśb najwyraźniej wysłuchał, :) albowiem ;)
    teraz całym sercem cieszę się na przykład z lądowania pod Smoleńskiem. :)

    Szkoda, że pod Smoleńskiem nie lądowali ciecie z mego osiedla i cała wierchowina
    rzymskokatolicka. :)

    -=-

    Od czasu do czasu dociera do mnie, że życzono sobie, aby ktoś Kaczyńskich wdeptał w
    ziemię!
    Nie chciano pertraktacji z nimi, nie chciano ,,odszkodowań'', rozmów, polemik,
    kompromisów,
    ale ich śmierci, brutalnego potraktowania i dosłownego wgniecenie (buciorami) w
    ziemię!

    No i stało się. :) (i chwała Bogu!!!)

    Gdyby tak jeszcze Ozorowski i ciecie z mego osiedla polecieli gdzieś na
    ,,pielgrzymkę'' do piekła...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'