  • 51. Data: 2010-11-17 00:41:37
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jcm" ibus4q$5hb$...@n...mm.pl

    > Inaczej sfiksujecie jak E.L.C. :)))

    Nie sfiksowałem. Wziąłem to gówno na próbę. Strata
    nie jest szokująca, zważywszy, że Plus też jest do dupy. :)

    Telefon nie jest elementem strategicznym w moim życiu.
    Pisałem już -- mało rozmawiam. Mając kwadrans miesięcznie, odkładałem minuty!

    Teraz zamierzam wydzwaniać wszystko -- choćby sam do siebie, jak uczyniłem
    dzisiaj (ostatni dzień) kasując około 20 minut, aby Erze nie dawać prezentów,
    które ową Erę ogłupiają do tego stopnia, że obdarowuje mnie ,,dowcipami dnia''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2010-11-17 08:45:51
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    napisał w wiadomości news:ibv8c4$e5t$1@inews.gazeta.pl...
    > "jcm" ibus4q$5hb$...@n...mm.pl
    > Nie sfiksowałem. Wziąłem to gówno na próbę. Strata
    > nie jest szokująca, zważywszy, że Plus też jest do dupy. :)

    Bo nie ma między gnojkami konkurencji rynkowej.
    Jeżeli już jakaś konkurencja istnieje, to Play kontra ci trzej pozostali.

    > Telefon nie jest elementem strategicznym w moim życiu.
    > Pisałem już -- mało rozmawiam. Mając kwadrans miesięcznie, odkładałem
    > minuty!

    Dlatego bzdurą jest trzymanie abo. w twoim przypadku.

    To i ty wytnij im jakiś dowcip. :)

  • 53. Data: 2010-11-17 09:43:30
    Temat: Re: Lajdactwo Orange.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A to pie....ne francuskie sq...syny!!!

    -----

  • 54. Data: 2010-11-17 11:39:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jcm" ic04ro$1h4n$...@n...mm.pl

    > Bo nie ma między gnojkami konkurencji rynkowej.

    Nie ma. Plus to bagno takie same jak Era.

    > Jeżeli już jakaś konkurencja istnieje, to Play kontra ci trzej pozostali.

    > Dlatego bzdurą jest trzymanie abo. w twoim przypadku.

    Też tak uważam.

    > To i ty wytnij im jakiś dowcip. :)

    Dobrym dowcipem byłaby skarga skierowana do urzędu nadzorującego pracę tego gówna.
    Jak pojmuję -- urząd taki w POLSCE nie istnieje.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2010-11-17 12:11:28
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Cyfrowej
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A jakby Konzentrazionslager Auschwitz i podobne były prytwatne to robi różnicę?

    -----

  • 56. Data: 2010-11-17 12:17:55
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 17.11.2010 ąćęłńóśźż <a...@i...pl> napisał/a:
    > A jakby Konzentrazionslager Auschwitz i podobne były prytwatne to robi różnicę?
    >
    > -----

    Cytuj może po ludzku.

    Do Ery nikt Cię na siłe władował, nie musisz u nich być.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 57. Data: 2010-11-17 12:22:19
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Głupoty opowiadasz, liczba koncesji była i jest ograniczona, najpierw do 2 (dwóch!!).

    Dziadek szanownego pana wybrałby Stutthof, Buchenwald czy Kołymę?

    -----

  • 58. Data: 2010-11-17 15:55:17
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    > Pewnie tak, ale ja mieszkam na parterze.

    no tak, zapomniałem że jak w budynku jest parter to nie ma dachu ;-)

  • 59. Data: 2010-11-17 17:18:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "J.F." d...@4...com
    > Trudno dyskutować z idiotą, dla którego miasto liczące 300
    > tysięcy
    > mieszkańców jest zadupiem.

    Nawet w miastach liczacych 3 mln jest centrum i sa zadupia :-)

    > Zobacz, jak dużo (jak mało!!) ludzi
    > mieszka w takich KRAJACH (poniekąd sąsiednich) jak:
    > -- Norwegia
    > -- Szwecja
    > -- Litwa
    > -- Białoruś
    > i zestaw to ze skupiskiem liczący sobie 300 tysięcy ludzi!!!

    Oslo, Goeteborg, Wilno i Minsk kazde ma ponad 300 tys.

    J.

  • 60. Data: 2010-11-17 18:41:58
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    > Najpierw przenoszą mój numer z Polkomtelu tak, że Polkomtel nalicza
    > mi karę -- zamiast zwrócenia powstałej w Plusie nadpłaty, Plus żąda
    > dopłacenia za ekspresowe przenosiny. (chociaż ja o żadne ekspresowe
    > przenoszenie nie prosiłem!!!) Dodatkowo straciłem w Plusie uzbierane
    > 42 minuty,

    Kpisz czy o drogę pytasz, przecież to "oczywista oczywistość" że
    przepadną minuty jak wypowiadasz umowę. A prosić na pewno prosiłeś ale
    tego pewnie nie doczytałeś.

    > Rozumiem, że ta praktyka (tracenia minut) ma zniechęcać do
    > przenosin -- najwyraźniej trudnej dla operatorów!

    <LOL>

    > Później dorzucają niechciane ,,usługi'' za które każą sobie dodatkowo
    > płacić -- na przykład dowcip (BTW -- rodem z rynsztoka) dnia -- cena
    > to chyba 10 groszy za jeden NIECHCIANY (i głupi) ,,dowcip''. Wyłączenie
    > usługi jest długotrwałe. (jeśli w ogóle możliwe, bo pojawiają się
    > trudności)
    > Rezygnując, dostaje się kolejne niechciane usługi...

    Norma.

    > Ale za to zasięg w mieszkaniu jest mizerny, żeby nie napisać, że czasami
    > wcale go nie ma.

    A czego się spodziewałeś po Erze? i jeszcze nie ustanne "sieć zajęta"
    ale to akurat mogłeś sprawdzić kupując sobie najpierw kartę pre-paid za
    mniej niż 10PLN w pierwszym z brzegu kiosku.

    > Najwyraźniej Era to takie same bagno jak Plus. :)

    Wpadłeś z deszczu pod rynnę. Plus to porządny operator z porównaniem do Ery.

    > Mieli przysyłać faktury m@ilem i nie przysyłać papierowych, za co
    > miałem dostać dodatkowe 10 minut miesięcznie. Ani m@ilowych, ani
    > papierowych nie ma, ani dodatkowych 10 minut...

    A próbowałeś to chociaż reklamować, wszystkim zdarzają się pomyłki ale
    Plus to akurat potrafi przyznać się do błędu.

    > Mam wrażenie takie, jakbym wcale nie przeniósł się z gównianego Plusa!!!

    Przeniosłeś się na niższy poziom usług, gorzej jeszcze byś tylko trafił
    przenosząc się do Play

    > Taki ,,poziom usług'' (wyłudzanie pieniędzy) jest u każdego
    > operatora telefonii komórkowej w Polsce, czy tylko w Plusie i w Erze?

    Jak się nie czyta co się zamawia to będzie u wszystkich, jak się czyta
    to tylko Play i czasem Era.

    > Można ich gdzieś skarżyć czy pozostaje jedynie grupa dyskusyjna i sąd?
    > (i kolejne przeniesienie się po wygaśnięciu umowy?) Gówniarstwo i
    > żebractwo!!!

    Idź do sądu, szczególnie żądaj od Plusa sporej rekompensaty za utratę
    swoich ciężko uzbieranych 42minut. Na grupie dyskusyjnej raczej nic nie
    wskórasz.