    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Laguna II - psujące się auto!?
    Date: Fri, 29 Jul 2011 15:29:10 +0100
    <j0je9c$k3e$1@news.onet.pl> <j0k1ff$m9p$1@news.onet.pl>
    <4e2dad25$1@news.home.net.pl> <j0m6lp$3pj$2@news.onet.pl>
    <j0m6ui$6oi$1@news.onet.pl> <j0meki$i9c$1@inews.gazeta.pl>
    <agnf5o1etkef$.164gdskxf0td5$.dlg@40tude.net>
    <j0od0g$rrq$1@inews.gazeta.pl> <j0odgf$61o$1@news.onet.pl>
    <j0oh2b$39h$1@news.dialog.net.pl>
    <qdn79vhixrcf$.iq9wpmxavs0o$.dlg@40tude.net> <j0oqj9$9ur$1@news.onet.pl>
    <j0p8r2$936$1@news.onet.pl> <j0pauc$i69$1@news.onet.pl>
    <j0pb6h$2ap$3@inews.gazeta.pl> <j0pbt6$l2d$1@news.onet.pl>
    <j0rnvm$2dv4$1@news.mm.pl> <j0rrcf$45k$1@news.onet.pl>
    <j0sd6n$2o8f$1@news.mm.pl> <j0tt6q$a6v$1@news.onet.pl>
    <j0u89o$1841$1@news.mm.pl> <j0ue1l$lh8$1@inews.gazeta.pl>
    <j0uf6c$1tt7$1@news.mm.pl>

    On 29/07/2011 15:11, Karolek wrote:

    > Bo jemu sie wydaje, ze jak on jeszcze ze swoja nie mial wiekszego
    > problemu to znaczy, ze nikt nie ma, a jak ma to z winy
    > uzytkownika/mechanika :>
    > Znam te auta i z warsztatu i z prywatnego uzytku i znam tez wielu bylych
    > juz wlascicieli.
    > Wielu kupilo renaulta wlasnie na przekor tym niby mitom o awaryjnosci,
    > cieszyli sie ze maja komfortowe dobrze wyposazone auto (co tez jest
    > bujda na resorach bo inne marki nie maja wcale mniej bajerow i
    > elektroniki) i sie bolesnie doswiadczyli :/
    > Jeden to z ASO prawie nie wychodzil (injection fault, a serwis nie
> [...]

    Hehe, przypomniało mi się, jak spychaliśmy z kolegą mojego megane z
    dużego ronda w środku godziny szczytu po pracy, bo wjechałem w jakąś
    dziurę i zadziałał czujnik zderzeniowy odcinający paliwo. Wystarczyło
    jakiś przycisk pod maską wdusić, czego oczywiście nie wiedziałem (no bo
    skąd).

    Cewki oczywiście też wymieniałem, podciekający szyber zalał czujkę od
    pilota na podczerwień na podsufitce i do tego sporo małych napraw. Na
    przeglądzie mechanik wyliczył tyle rzeczy, że po prostu to auto
    sprzedałem do roboty, żeby nie bujać się z naprawami.

    Z żadnym samochodem nie miałem tylu problemów w ciągu 12 miesięcy, a
    samochodów miałem już ze 20 i niektóre w opłakanym stanie kupione za
    przysłowiową flaszkę byle tanio dojeździć do przeglądu i zezłomować,
    okazywały się w końcu lepsze od renówki.

    Też kupiłem na przekór, nigdy więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil