-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!szmaragd.futuro.pl!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 1 Oct 2012 18:02:14 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Łagiewka Once Again
In-Reply-To: <50676bbf$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1209302338340.2164@quad>
References: <506702f1$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<506758ee$1@news.home.net.pl>
<50676bbf$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 23
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1349108019 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1317 83.15.167.123:64158
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2467220
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 29 Sep 2012, ojciecc wrote:
> W dniu 2012-09-29 22:24, Andrzej Lawa pisze:
>> Tekst wygląda dokładnie tak samo jak ten, co od paru lat krąży jako
>> dyżurny artykuł o tym, pożal się boże, wynalazcy.
>>
> Czemu pożal?
Bo rozwiązuje nie ten problem co trzeba.
Problemem nie jest, żeby komuś było szkoda energii która się rozprasza
przy zderzeniu. Problemem jest, że zatrzymanie z prędkości V na drodze l
spowoduje konkretne przeciążenie, i fakt wysłania energii pozbieranej
przy tej okazji w Kosmos, zgarnięcia do kibelka w postaci szybko
wirującej tarczy albo też najpowszechniejszej postaci zmarnowania na
odkształcenia plastyczne pojazdów modyfikowanych na "dwa w jednym"
nijak nie wpływa na samopoczucie hamowanych pasażerów.
No chyba że wynalazca ma na uwadze *wyłącznie* ułatwienie przekształ-
cania otrzymanych przystanków z powrotem w homologowane pojazdy ;)
(hint: przy silniejszym zderzeniu, aby zachować konstrukcję w całości,
reszta pojazdu musi mieć stosowną wytrzymałość - chyba poświęcenie
elementów samochodu "na złom" wyjdzie taniej).
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.12 20:58 Tom N
- 02.10.12 00:32 ojciecc
- 02.10.12 02:37 PK
- 02.10.12 02:44 PK
- 02.10.12 02:52 PK
- 02.10.12 03:24 PK
- 02.10.12 07:53 DoQ
- 02.10.12 08:25 Myjk
- 02.10.12 09:25 Ergie
- 02.10.12 09:27 Torbut
- 02.10.12 09:47 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 02.10.12 11:13 Andrzej Lawa
- 02.10.12 11:26 Andrzej Lawa
- 02.10.12 11:29 Ergie
- 02.10.12 19:34 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=