eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŁagiewka Once AgainRe: Łagiewka Once Again
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!szmaragd.futuro.pl!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 1 Oct 2012 18:02:14 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Łagiewka Once Again
    In-Reply-To: <50676bbf$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1209302338340.2164@quad>
    References: <506702f1$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <506758ee$1@news.home.net.pl>
    <50676bbf$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1349108019 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1317 83.15.167.123:64158
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2467220
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 29 Sep 2012, ojciecc wrote:

    > W dniu 2012-09-29 22:24, Andrzej Lawa pisze:
    >> Tekst wygląda dokładnie tak samo jak ten, co od paru lat krąży jako
    >> dyżurny artykuł o tym, pożal się boże, wynalazcy.
    >>
    > Czemu pożal?

    Bo rozwiązuje nie ten problem co trzeba.
    Problemem nie jest, żeby komuś było szkoda energii która się rozprasza
    przy zderzeniu. Problemem jest, że zatrzymanie z prędkości V na drodze l
    spowoduje konkretne przeciążenie, i fakt wysłania energii pozbieranej
    przy tej okazji w Kosmos, zgarnięcia do kibelka w postaci szybko
    wirującej tarczy albo też najpowszechniejszej postaci zmarnowania na
    odkształcenia plastyczne pojazdów modyfikowanych na "dwa w jednym"
    nijak nie wpływa na samopoczucie hamowanych pasażerów.
    No chyba że wynalazca ma na uwadze *wyłącznie* ułatwienie przekształ-
    cania otrzymanych przystanków z powrotem w homologowane pojazdy ;)
    (hint: przy silniejszym zderzeniu, aby zachować konstrukcję w całości,
    reszta pojazdu musi mieć stosowną wytrzymałość - chyba poświęcenie
    elementów samochodu "na złom" wyjdzie taniej).

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: