  • Data: 2012-10-02 02:52:53
    Temat: Re: Łagiewka Once Again
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-01, Ergie <e...@s...pl> wrote:
    > Nie, ale mgr inż. wystarcza mi do zrozumienia zasady działania tego
    > wynalazku. W zasadzie to nawet szkoła średnia powinna wystarczyć jeśli pani
    > od fizyki sięstarała coś dzieciom przekazać.

    Zakres szkoły średniej wystarcza zdecydowanie, ale niestety ludzie
    dzielą się na tych, którzy rozumieją fizykę, oraz na uważających, że
    cięższe spada szybciej.
    Ponieważ trochę otarłem się o nauczanie fizy mogę Ci zagwarantować, że
    to jest niemal nieuleczalne. Fizyka jest po prostu zbyt specyficzną
    nauką.

    pozdrawiam,
    PK