  • Data: 2012-10-01 14:29:54
    Temat: Re: Łagiewka Once Again
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ojciecc" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czemu Cambrigh opatentował jego wynalazek skoro to głupota?

    Wynalazek jest OK, tylko tłumaczenie Łągiewki jakoby on wymyślił coś co
    przeczy zasadom fizyki było tak bzdurne, że naukowcy go wyśmiali i nikt
    nawet poważnie się nie chciał tym zainteresować.

    Pamiętam pierwsze programy w TV i moje wrażenie: facet wymyślił coś co np.
    sprawdzi się w windach i podnośnikach jako hamulec awaryjny, ale jak
    słuchałem jego wypowiedzi i tego drugiego pożal się boże naukowca to mi się
    nóż w kieszeni otwierał, że telewizja puszcza takie bzdury.

    Wcale mnie nie dziwi, że nikt faceta nie chciał wysłuchać do końca, ani
    zainteresować się odkryciem kogoś kto plecie bzdury.

    Pozdrawiam
    Ergie