  • Data: 2012-10-01 15:04:00
    Temat: Re: Łagiewka Once Again
    Od: ojciecc <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-01 14:34, DoQ pisze:

    > Super wynalazek, bardzo przydatny w motoryzacji - nie pobijesz menzurek!

    Sytuacja 1
    Menzurką może być twój pies który leci pod jadący samochód. W momencie
    kontaktu psa z samochodem zamiast rozlewać się krew, pies lekko warczy i
    przybiega wystraszony do Ciebie.Jest różnica, jest zastosowanie?

    Sytuacja 2
    Jedziesz autostradą swoim samochodem, a dziadek który ledwo widzi
    właśnie zapakował się pod prąd.Dochodzi do czołówki. Wasze "menzurki"
    trzymające krew do kości nie pękają. Z radością możesz wrócić do
    domowego ciepła. Jest różnica, jest zastosowanie?

    Kto, do cholery, chciałby słyszeć jak aktorzy mowią?
    -- Harry M. Warner, prezes Warner Brothers Pictures, ok. 1927 r.

    Nie ma powodu, aby indywidualna osoba miała komputer w domu
    -- Ken Olson, prezes i założyciel Digital Equipment Corp., 1977 r.

    Ten cały telefon ma zbyt wiele niedociągnieć, aby był
    poważnie brany pod uwagę jako środek komunikacji. To urządzenie jest dla nas
    pozbawione jakiejkolwiek wartości.
    -- notatka wewnętrzna Western Union, 1876 r.

    Dobrze poinformowane osoby wiedzą, że jest niemożliwym przesyłanie
    głosu przez przewody elektryczne; nawet jeśli by to było możliwe,
    nie miałoby to jakiegokolwiek praktycznego zastosowania.
    -- artykuł redakcyjny Boston Post, 1865 r.

    Koncepcja jest interesująca i dobrze sformułowana, ale żeby
    była opłacalna, pomysł musiałby być wykonalny.
    -- profesor zarządzania Uniwerstyetu Yale w odpowiedzi na koncepcje
    Freda Smitha dot. usług szybkiego doręczania przesyłek. Fred Smith
    założył poźniej Federal Express Corp.