    Subject: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Mon, 31 Aug 2015 12:00:20 +0200

    On 2015-08-31 01:34, PlaMa wrote:

    > Nie wiem co ci powiedzieć. Mój się jakoś przesadnie nie grzeje. Masz
    > wybór, dokonaj go rozsądnie.

    Nie mam z tym problemu: jakis czas temu kupilem LG G2, jestem bardzo
    zadowolony, jedyny niedostatek to 16GB wbudowanej.
    Jednak ktos kto nie wnika w kazdy nowy procesor na rynku a chce kupic
    flagowca w tym roku ma duza szanse naciac sie na grzalke. Jesli nie kupi
    Samsunga lub LG to najprawdopodobniej bedzie mial goraca przyjemnosc z
    S810. No chyba, ze zainstaluje latke od HTC, ktora obnizy taktowanie. Wg
    mnie to nie fair, ale coz.
    Oczywiscie rozumiem, ze Android tutaj w ogole nie jest winny ale problem
    pojawil sie chyba tylko w tym kregu. Ktos jeszcze instalowal S810?

    > Powtórzę - problem wynika z doboru firm. Mnie się np. nie podoba co
    > robią ze swoimi telefonami Samsung, Sony, HTC czy LG i dlatego NIE
    > KUPUJĘ ich wyrobów. Gdzie tu krytyka do Androida jako całości?
    > Argument o kupującym pastę też do mnie nie trafia. Wyborów dokonujesz
    > każdego dnia, przy kupnie TV, ekspresu, bułki w sklepie czy skarpetek na
    > targu. Jak wybierasz źle to krytykuj ten wybór, ewentualnie odwróć się
    > od marki, uogólnianie tego na całe środowisko jest trochę dziwne.

    Chcesz kupic tegorocznego diesla z wyzszej półki, okazuje sie, ze glowny
    dostawca filtrow DPF nawalil i szybko sie zapychja. Nie jest to wina
    diesli jako takich ale dotkniety jest tylko ten przedzial rynku moto.
    Benzynowce sa od tego problemu wolne. Pozostaje kupic Samsunga, ale jak
    sam wspomniales - nie chcialbys go, LG rowniez odrzucasz. Co pozostaje z
    tegorocznych mocnych flagowych telefonow?

    > Ale te porównania Pszemola, których teraz bronisz, mają analogię raczej
    > w "Nie kupię samochodów Volkswagena, bo Lupo ma mało miejsca z tyłu" -
    > bez sensu.

    Bo malo precyzyjnie sformulowal kwestie "ch&*jowych smartfonach z
    Androidem". Co to za telefony, Pszemol - moglbys doprecyzowac?
    A bronie a wlasciwie racjonalizuje zakup iPhone'a. Zakup flagowca z
    Androidem w kwestii wielu parametrow rowniez mozna znawac glupota.
    Wydajnosc procesora juz od dluzszego czasu sie marnuje, mikronowe
    piksele zdecydowanej wiekszosci nie sa potrzebne, aparat nawet w dosc
    starym G2 jest bardzo dobry. Co pozostaje? Wyglad, lans? Sporo znajdzie
    sie tu przeslanek, ktore pwoduja, sprzedaja sie przeplacone urzadzenia
    jak wlasnie iPhone czy S6 Edge.