  • Data: 2011-07-28 19:23:54
    Temat: Re: Ładowarka z lidla
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Siur.
    > Masz go jeszcze?

    Dość dawno straciłem z nimi kontakt wzrokowy, ale powino być do
    odkopania w którymś miejscu. :) Nawet w góry kiedyś z tym chodziłem
    - do zdjęć w jaskiniach. :))

    BTW: Flesz był nawet dość elegancki, ale już BP na maksa chamski:
    gładki plastik, brzękliwe styki, cienki pasek pewnie jeszcze ze skóry.

    [mr.]