  • Data: 2011-07-30 09:20:31
    Temat: Re: Ładowarka z lidla
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Jul 2011, Mariusz [mr.] wrote:

    > 1 amper w AA???

    Owszem, mi wychodzi ze tak gdzieś do 1/2.. 2/3 pojemności sprawne
    akumulatorki łykają aż miło :), nawet te 1,8A które daje BC-900
    Ale prawdą jest też, że unikam załadowania pod sufit taką
    metodą (na gotowaniu mi nie zalezy).
    Z rzeczy brakujących (mi!) w BC jest brak trybu ładowania
    dużym prądem gdzieś do 1,4V, takie "szybkie podładowanie
    wcale nie do pełna" (z opcją przejścia na normalne 0,5A).
    Czasem by się przydało.

    pzdr, Gotfryd