  • Data: 2011-07-28 16:38:21
    Temat: Re: Ładowarka z lidla
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    _20486.htm

    > Ja bym dołożył i kupił taką:
    > https://www.hurt.com.pl/index.php?what=bc-700&search
    amalgam=1&i=275&o=shpsrch

    A naładujesz nią R-20/D ? (a przy okazji C lub 9V?)

    W słynnej dyskusji (bodajże na elektroda.pl, pamięta ktoś linka?)
    wielokrotnie wykazano wysoką zawodność sprzętu bc-x00 - niszczenie aku,
    groźba pożaru, niesprawności i pad ładowarek.

    Więc przyłączam się do pytania pierwotnego o ładowarkę lidlową, bo
    mam bardzo mieszane doświadczenia z ich chińskimi gadżetami (przy okazji
    są chwalone przez Janka Troniki, ale póki co nie wiadomo, czy to wciąż
    są te trzymające napięcia - "stare dobre Troniki". ;-)

    Mariusz [mr.]