  • Data: 2011-07-28 17:25:39
    Temat: Re: Ładowarka z lidla
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 18:38:21 +0200, Mariusz [mr.] napisał(a):

    > A naładujesz nią R-20/D ? (a przy okazji C lub 9V?)

    A w jakim celu? Założyciel wątku ma cztery komplety Eneloopów, więc
    niepotrzebna mu ładowarka do R20.

    > W słynnej dyskusji (bodajże na elektroda.pl, pamięta ktoś linka?)
    > wielokrotnie wykazano wysoką zawodność sprzętu bc-x00 - niszczenie aku,
    > groźba pożaru, niesprawności i pad ładowarek.

    Nie znam słynnej dyskusji, ale w mojej BC-700 po trzech latach coś
    niedomagają styki wyłączników. Spróbuję je wymienić, a jak to nie pomoże to
    oddam ją do utylizacji i kupię drugą taką samą.

    > Więc przyłączam się do pytania pierwotnego o ładowarkę lidlową, bo
    > mam bardzo mieszane doświadczenia z ich chińskimi gadżetami (przy okazji
    > są chwalone przez Janka Troniki, ale póki co nie wiadomo, czy to wciąż
    > są te trzymające napięcia - "stare dobre Troniki". ;-)

    Cudów bym się nie spodziewał - elektronika z Lidla prezentuje bardzo różny
    poziom: minutnik i mini stacja pogodowa działają mi doskonale, ale pilot
    uniwersalny jest nic nie warty: ma za małą moc nadawania i jest nic nie
    warty. Na akumulatorach z Lidla się sparzyłem: stare Troniki były nic warte
    i po kilku ładowaniach trafiły do kubła na zużyte baterie. Nowych nie
    miałem już ochoty testować.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek