    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ładowarka samochodowa
    Date: Wed, 27 Mar 2013 12:23:24 +0100

    Trybun nabazgrał(a):

    > Nie linku do wiadomości w necie oczekiwałem,. A swoja drogą - całą swoja
    > wiedzę opierasz na cudzych tekstach? Widzisz Chris, ze mną jest
    > odwrotnie - ja oczywiscie nie neguję, ale również nie robie mądrych min i
    > prawdy o obiegu ziemi dookoła słońca nie przedstawiam jako swojej własnej.

    Link prowadzi do odpowiedzi ale skoro nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i
    to nie tylko moich postów to trudno.

    Jak by cię interesowało to używam ładowarki HTC do Samsunga DZIAŁĄ ale w
    sumie co w tym dziwnego skoro parametry mają takie same a dzielą je tylko
    inne obudowy i logo.

    > Bez komentarza.

    Rozumi że więcej nie potrafisz nic napisać ?? dzieci są bardziej
    inteligentne niż ty ,...