  • Data: 2014-12-11 17:37:27
    Temat: Re: Ładowarka Warto?
    Od: fifak <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cena nie jest jakaś z kosmosu więc pozostaje zaryzykować.
    > A lidl nie jest promotorem aż tak wielkiej tandety więc ja tam bym wziął.
    > Sam mam zegary LCD naścienne z lidla z DCF-em, na jeden paluszek i
    > jestem z nich bardzo zadowolony.

    kupiłem, dobra ładowarka ale ma wadę, bolce do ładowania baterii
    komórkowych nie przewodzą dobrze (nie kontaktują), próbowałem dwa
    egzemplarze, czasami jedna bateria telefonu ładuje się 10h a czasami 2h,
    ostatecznie przerobiłem ruchome bolce na stałe miedziane sztyfty i jest
    super, w środku mam wrażenie solidne wykonanie, przewody do ruchomych
    zacisków zabezpieczone przed ułamaniem (bolączka innych ładowarek tego typu
    nic się nie grzeje nic nie śmierdzi (jak ładowarka camelion lion)

    procek WT56F216

    prąd ładowania AA mierzyłem ok 900mA, prąd ładowania LION ~400mA

    zdjęcia środka:

    model TRONIC TLGL 1000 A1

    http://abload.de/img/dsc00326zmur3.jpg
    http://abload.de/img/dsc00329c1usw.jpg