  • 11. Data: 2020-08-27 16:40:22
    Temat: Re: Ładowanie elektryka w 20 minut
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2020 o 08:00, Przemek Jedrzejczak pisze:

    > ale jak ktos tlucze tysiace km w miesiacu to elektryka poki co oleje

    Póki co to elektryka olewają statysycznie wszyscy.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-08-28 07:26:28
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Póki co to elektryka olewają statysycznie wszyscy.

    statystyczny Kowalski na bank ale tych paru znajomych ktorzy maja elektryka, zarabia
    grubo powyzej sredniej no i Tesla staje sie elementem prestizu ... tak jak
    nadgryzione japko ma swoich wiernych wyznawcow ktorzy przymkna oko na niedoskonalosci
    produktu :-)

  • 13. Data: 2020-08-28 08:19:02
    Od: robot <r...@o...pl>

    Jak wy się wszyscy nie znacie na elektrykach i ich zaletach.
    Ja się dowiedziałem na tej grupie, że czas ładowania powinien być jak
    największy.
    I to jest zaleta, bo można w czasie ładowania przeczytać mądrą książkę i
    być mądrzejszym.
    Albo modlić się.

  • 14. Data: 2020-08-28 09:47:09
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/08/2020 07:19, robot wrote:
> [...]
    > największy.
    > I to jest zaleta, bo można w czasie ładowania przeczytać mądrą książkę i

    Mozna tez opierdolic trzeci obiad w ciagu czterech godzin.

  • 15. Data: 2020-08-28 10:09:36
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Mozna tez opierdolic trzeci obiad w ciagu czterech godzin.

    no niestety po prostu trzeba znalezc wystarczajaco duzo lemingow aby sfinansowac
    e-rewolucje :-) zamiast narzekac powinniscie byc wdzieczni e-pionierom ktorzy
    przecieraja e-szlak i kibluja wytrwale przy ladowarkach, dzieki nim kiedys w
    przyszlosci kupicie dobry e-produkt :-)

  • 16. Data: 2020-08-28 11:00:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/08/2020 09:09, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    przecieraja e-szlak i kibluja wytrwale przy ladowarkach, dzieki nim kiedys w

    A jak sie fajnie pruja w swoich postach jak im ktos w ich teorie o
    meleksach nie wierzy.

  • 17. Data: 2020-08-28 11:56:00
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --A jak sie fajnie pruja w swoich postach jak im ktos w ich teorie o
    meleksach nie wierzy.

    to nie jest kwestia wiary tylko doswiadczenia :-) zanim Pinokio obiecal milion
    elekrykow pare lat wczesniej zrobila to Merkel i kupa z tego wyszla ... rodzimy
    przemysl samochodowy ja olal i gdyby nie Tesla to e-rewolucja w Niemczech by zdechla
    a tak Elon postawil Niemcow pod sciana i nie maja wyjscia jak uciekac do przodu na
    razie glownie przy pomocy oszukanczych hybryd :-)

    mimo wpakowania miliardow euro (ktorych Pinokio nie ma) liczby sa nieublagane, 3,7%
    tyle wlasnie elektrykow pojawilo sie wsrod nowych aut w czerwcu, ludzie nie sa glupi,
    brak infrastruktury, co chwile podwyzki cen czy w koncu kalecznosc produktu
    skutecznie odstrasza wiekszosc ale oczywiscie e-pionierzy sa mile widziani bo ktos
    musi sfinansowac e-rewolucje :-)

  • 18. Data: 2020-08-28 12:05:35
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 11:56, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    tyle wlasnie elektrykow pojawilo sie wsrod nowych aut w czerwcu, ludzie nie sa glupi,
    [...]

    To i tak więcej niż myślałem. Może hulajnogi też liczą?

  • 19. Data: 2020-08-28 12:50:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jaki jest procent wśród służbowych?
    IMHO na dziś nawet w nowoczesnych biurowcach nie ma gniazdka przy każdym stanowisku
    parkingowym.
    Ciekawe byłyby dane z firm leasingowych.

    -----

  • 20. Data: 2020-08-28 13:36:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >podwyzki cen czy w koncu kalecznosc produktu skutecznie odstrasza
    >wiekszosc ale oczywiscie e-pionierzy sa mile widziani bo ktos musi

    Ale 3.7% to wcale nie jest tak malo ... i to juz jest jakis impuls do
    zrobienia infrastruktury ...

    J.