  • 21. Data: 2020-08-28 15:53:21
    Temat: Re: Ładowanie elektryka w 20 minut
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Jak wy się wszyscy nie znacie na elektrykach i ich zaletach.
    >Ja się dowiedziałem na tej grupie, że czas ładowania powinien być jak
    >największy.
    >I to jest zaleta, bo można w czasie ładowania przeczytać mądrą
    >książkę i być mądrzejszym. Albo modlić się.

    Ano widzisz - Cavallino dobry przyklad dal - darmowy parking blisko
    centrum.
    Ale to by fajnie bylo, gdyby sie pare godzin auto ładowało :-P

    Albo np podlączasz o 21:00, i na rano jest naladowany, a nie ze trzeba
    w srodku nocy schodzic i odlaczac :-)

    J.

  • 22. Data: 2020-08-28 15:57:03
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/08/2020 14:53, J.F. wrote:
> [...]
    > Ale to by fajnie bylo, gdyby sie pare godzin auto ładowało :-P
    >
    > Albo np podlączasz o 21:00, i na rano jest naladowany, a nie ze trzeba w

    Ja bym nie zostawial bez opieki. Jeszcze ci zlomiarze ukradna
    przedluzacz, a w karitasie moga nie miec. Chyba, ze taki do choinki tez
    sie nada.

  • 23. Data: 2020-08-28 17:30:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 07:26, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > --Póki co to elektryka olewają statysycznie wszyscy.
    >
    > statystyczny Kowalski na bank ale tych paru znajomych ktorzy maja elektryka,
    zarabia grubo powyzej sredniej no i Tesla staje sie elementem prestizu ... tak jak
    nadgryzione japko ma swoich wiernych wyznawcow ktorzy przymkna oko na niedoskonalosci
    produktu :-)

    Coś w tym stylu. Czyli statystycznie niewiele - ile aut klasy premium
    sprzedaje się na osoby prywatne w polsce?

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2020-08-28 17:40:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2020 o 15:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ano widzisz - Cavallino dobry przyklad dal - darmowy parking blisko
    > centrum.

    Elektryk ma darmowy parking w strefie zawsze, więc ładowanie mu do tego
    nie potrzebne.
    To był przykład na możliwość połączeniu kilku rzeczy naraz, przy czym
    każda z nich z osobna i tak jest dla spaliniaków niedostępna.

  • 25. Data: 2020-08-28 18:34:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Elektryk ma darmowy parking w strefie zawsze, więc ładowanie mu do
    >tego nie potrzebne.

    Cos takiego slyszalem, ale ... znajdziesz potwierdzenie ?
    https://www.wroclaw.pl/parkowanie-osoby-niepelnospra
    wne

    Tylko ... mimo oplaty o miejsce do zaparkowania trudno.
    A pod ładowarka bedzie, chyba ze jakis #$%$# pomyli ładowarke z
    parkingiem :-)

    >To był przykład na możliwość połączeniu kilku rzeczy naraz, przy czym
    >każda z nich z osobna i tak jest dla spaliniaków niedostępna.

    Ja bym tam napisal, ze niepotrzebna :-)

    J.

  • 26. Data: 2020-08-28 19:33:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 09:47, K pisze:

    > Mozna tez opierdolic trzeci obiad w ciagu czterech godzin.

    I co najważniejsze jak stoisz w kolejce do ładowarki to nie spalasz
    prądu a więc oszczędzasz. Jakbyś jechał spalinką, to właśnie wtedy jak
    elektrykiem stoisz byś przepalał wachę. Więc elektryk jest tańszy w
    przeliczeniu na godziny - oszczędzasz czas i pieniądze!

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2020-08-28 19:34:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 11:00, K pisze:

    > A jak sie fajnie pruja w swoich postach jak im ktos w ich teorie o
    > meleksach nie wierzy.

    Najzabawniejsze jest to że główny druid elektryków elektryka nie ma...
    bo już miał kupić, ale żona muz zabroniła;)

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2020-08-28 19:40:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 15:53, J.F. pisze:

    > Ano widzisz - Cavallino dobry przyklad dal - darmowy parking blisko
    > centrum.

    I kolejny dowód, że jedne z bardzo niewielu zalet elektryków istnieją
    tylko dlatego, że elektryków jest jak kot napłakał:P

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2020-08-28 20:52:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >I kolejny dowód, że jedne z bardzo niewielu zalet elektryków istnieją
    >tylko dlatego, że elektryków jest jak kot napłakał:P

    No wlasnie - ciekawe kiedy zrezygnuja.
    Doczytalem sie - te darmowe parkingi to chyba w randze ustawy, wiec
    tak latwo nie zmienia, choc z drugiej strony wiemy, ze to czasem jedna
    noc zajmuje :-)

    No i ciekaw jestem jak to sie skonczy - same elektryki beda w centrach
    staly ?
    Bo kierowcy spalinowi moze i wk*, ale urzedasy juz i tak od dawna
    mowia, ze trzeba im zycie utrudnic :-)

    J.

  • 30. Data: 2020-08-28 21:14:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 20:52, J.F. pisze:

    > No wlasnie - ciekawe kiedy zrezygnuja.
    > Doczytalem sie - te darmowe parkingi to chyba w randze ustawy, wiec tak
    > latwo nie zmienia, choc z drugiej strony wiemy, ze to czasem jedna noc
    > zajmuje :-)

    Mogą być i w randze konstytucji i traktatu międzynarodowego. Nasi mają
    to w dudzie. A nawet jak nie to trzy miejsa ca na gminę są atrakcyjne
    jak są w gminie 4 elektryki. Jak staną się masowe, to w pompie z
    miejscami jak i tak zajęte. Z lektrykami jest tak na każdym krosku
    istnieją i mają jakiekolwiek zalety tylko dlatego, że są produktem
    niszowym a nie masowym.

    > No i ciekaw jestem jak to sie skonczy - same elektryki beda w centrach
    > staly ?
    > Bo kierowcy spalinowi moze i wk*, ale urzedasy juz i tak od dawna mowia,
    > ze trzeba im zycie utrudnic :-)

    Jest to całkiem realne. Już kiedyś pisałem - w dupie się obydzimy z tymi
    elektrykami - będą drogie, będą utrudniać życie spalinkom bo inaczej
    nikt by ich nie kupił, a na końcu wszyscy zapłacą akcyzę za prąd - czy o
    elektryka czy do oświetlenia mieszkania...

    --
    Shrek