eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleLadowanie CBR900RR -- deafultRe: Ladowanie CBR900RR -- deafult
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Mystik <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ladowanie CBR900RR -- deafult
    Date: Mon, 16 May 2011 16:26:12 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <iqrc65$neb$1@news.onet.pl>
    References: <iqr498$pg1$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: c56-206.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1305555973 24011 62.21.56.206 (16 May 2011 14:26:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 May 2011 14:26:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.16) Gecko/20101125
    Thunderbird/3.0.11
    In-Reply-To: <iqr498$pg1$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:640072
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć

    W dniu 2011-05-16 15:10, Kopyt pisze:
    >
    > 1) Szanse ze to znowu regler sa duze IMHO, ale jak go jeszcze sprawdzic
    > zanim zamowie zamiennik (koszt jakies 250 PLN)?

    Tak jak piszesz. Prawdopodobieństwo padu regulatora napięcia jest
    największe.
    Możesz sprawdzić czy to on jest wrażliwy na temperaturę korzystając z
    jakiegoś spraya mrożącego. Czekasz, aż napięcie spadnie do tej
    nieszczęsnej wartości 12V i chłodzisz regulator. Jak wzrośnie, to
    wymieniasz.

    Oczywiście stan złączek/wtyczek to podstawa. Czasami krótki brak masy
    może spowodować uszkodzenie elektroniki.

    > 2) Jak jeszcze sprawdzic uzwojenia alternatora? Test zrobiony do tej pory to
    > przejscia miedzy poszczegolnymi uzwojeniami (opor ~= 0.6 Ohm w kazdej
    > kombinacji) oraz przejscia miedzy kazdym uzwojeniem i masa (brak przebicia).
    > Wiec chyba dobrze. Czy rzeczywiscie?

    Co do oporu to się nie wypowiadam, bo nie wiem ile powinien dokładnie
    wynosić. W zależności od układu i dojścia, możesz jeszcze sprawdzić ile
    ten alternator daje faktycznie napięcia na wszystkich jego 3-fazach
    (napięcie zmienne) na zimnym i po rozgrzaniu.
    Jak będzie OK, to regulator.

    Najważniejsze, żebyś był w stanie powtórzyć eksperyment z obniżeniem
    napięcia ładowania.

    pozdr.
    Mystik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: