  • 361. Data: 2020-08-28 10:09:14
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2020 o 09:44, Mirek Ptak pisze:

    > Od sporego czasu działa to inaczej niż przed wojną ;)

    Dlatego właśnie byłem zdziwiony, że ten prehistoryczny design i sposób
    działania uchował się w prawie nowym aucie.
    Ale w sumie - po Renault zawsze można się wszystkiego najgorszego
    spodziewać.

  • 362. Data: 2020-08-28 10:09:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-08-28 09:08, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Większość wypadów wakacyjnych (o których są posty w tym wątku) jest
    > jednak na południe, południowy wschód lub południowy zachód gdzie
    > niekoniecznie masz 3 pasy przez 300km i zniesione limity na drogach.

    Zgoda

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 363. Data: 2020-08-28 10:10:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2020 o 09:49, cef pisze:

    > Nie chodzi o kilometr tramwajem, tylko o fakt,
    > musisz się naginać bardziej niż ja.

    W sensie, że Ty możesz zaparkować za darmo w centrum i w czasie
    tankowania iść na miasto?

    No to podziwiam...

  • 364. Data: 2020-08-28 10:12:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2020 o 09:53, cef pisze:

    > Logika godna pozazdroszczenia.
    > Chcę takie, jakie potrzebuję

    Nie - Twoje chciejstwo to właśnie te klapki w mózgu, nie mają wiele
    wspólnego z realnymi zapotrzebowaniami, bo te można zrealizować na wiele
    sposobów.
    Ale Ty się uparłeś na ten jeden i uparcie mylisz go z potrzebą.

    Jedyne co w ten sposób zyskujesz, to długość blachy - więc przedłużenie.
    Cała reszta jest do ogarnięcia inaczej.

  • 365. Data: 2020-08-28 10:13:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2020 o 09:47, Mirek Ptak pisze:

    > No gdyby ktoś sie uparł to się by dało,

    Bez wysiłku?
    Nie ma opcji.

  • 366. Data: 2020-08-28 11:34:18
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, August 28, 2020 at 9:09:20 AM UTC+2, Cavallino wrote:
> [...]
    pracy... wracam ~17 tankujac na full, o 18 kimne sie na ~2h, kolacja i w droge ok 22

    na austriackim jakos mniej mi pali ;)
    3km i zjezdzamy... ceny zazwyczaj nizsze o ~20 eurocentow... na objezdzie Slowenskiej
    autostrady trafilem na bodajze 30 centow tansze, niz na ostatniej stacji
    autosradowej...

    > Kuzyn kiedyś nawet worek ziemniaków ze sobą na wakacje zabrał, też żeby
    > nie musiał w sklepie czekać....

    mozna i tak ;)
    ale ja wole szybko dojechac na miejsce i isc do fajnej lokalnej knajpki, jedzenie na
    stacjach benzynowych, czy Mc drive raczej calkowicie odpada ;)

  • 367. Data: 2020-08-28 11:39:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-28 o 10:10, Cavallino pisze:

    > W sensie, że Ty możesz zaparkować za darmo w centrum i w czasie
    > tankowania iść na miasto?
    >
    > No to podziwiam...

    Dokładnie tak, ponieważ ja nie muszę tankować co chwilę.

  • 368. Data: 2020-08-28 11:48:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-28 o 10:12, Cavallino pisze:

> [...]
    > sposobów.
    > Ale Ty się uparłeś na ten jeden i uparcie mylisz go z potrzebą.

    Jako klienci mamy zupełnie odmienne podejście.
    Ty się naginasz i bierzesz od producenta co daje.
    A ja żądam tego czego potrzebuję a nie biorę co akurat jest.

    > Jedyne co w ten sposób zyskujesz, to długość blachy - więc przedłużenie.
    > Cała reszta jest do ogarnięcia inaczej.

    A to już Twój problem chyba bardziej.

  • 369. Data: 2020-08-28 11:53:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2020 o 11:39, cef pisze:

    > Dokładnie tak,

    Nie macie strefy we Wrocławiu?

    >ponieważ ja nie muszę tankować co chwilę.

    Patrz - to ja ładować też nie muszę co chwilę...

  • 370. Data: 2020-08-28 12:00:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2020 o 11:48, cef pisze:

    > Jako klienci mamy zupełnie odmienne podejście.
    > Ty się naginasz i bierzesz od producenta co daje.

    Wręcz przeciwnie.
    Po prostu analizuję rynek i różne opcje i wybieram te o najlepszym
    stosunku ceny do zawartości.
    W tym przypadku ceny (kosztu) eksploatacji.

    > A ja żądam tego czego potrzebuję

    Nie co potrzebujesz, tylko co sobie ubzdurałeś (do czego oczywiście masz
    pełne prawo).
    Co do reszty zgoda.

    > A to już Twój problem chyba bardziej.

    No właśnie nie, dlatego mi dokładnie obojętne, czy jeżdżę autem o
    długości 4,8 czy o pół metra mniejszym, jeśli oba spełniają moje potrzeby.
    No może przesadziłem - dokładnie obojętne mi nie jest, bo preferuję auta
    duże w środku i małe na zewnątrz, niż odwrotnie - więc kolubryny powyżej
    4,5m są z góry na cenzurowanym.

    Kombivany też mi się nie podobają, ale nie twierdzę, że nie spełniłyby
    zapotrzebowania na duży bagażnik i przewiezienie rodziny.
    Nie mam takich potrzeb, więc ich nie kupuję, ale gdyby miał, to bym
    rozważył.
    Choć zapewne wybrałbym trzecią drogę - tj. suva z też dużym bagażnikiem.