  • Data: 2020-08-31 13:49:39
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:riimg2$9n4$2$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 31-08-2020 o 12:56, J.F. pisze:

    >Tak, kosztowało mnie ze 2 zł....

    Wylacznik jakis czasowy masz, czy bardzo slabe gniazdko ?

    >Ale o 24 nie chciało mi się stawać przed Poznaniem, żeby uzupełnić
    >zapas na kolejny, nawet jeśli zrobiłbym to w 10 czy 15 minut...

    Tez by mi sie nie chcialo, chyba ze ... malo w baku. Tak czy inaczej
    zatankowac trzeba, wiec co za roznica kiedy te 5 minut strace :)
    Tylko ze ja akurat zazwyczaj wiem, ze u mnie w miescie najtansze
    paliwo, wiec w trasie sie nie oplaca.

    No i mnie by sie nie chcialo o 23, bo nie czekalbym w trasie :-P

    >Kilka miesięcy temu u nas też nie było, oprócz Orlenów były tylko w
    >Lidlach.
    >Wygodnie mają na Pomorzu, bo Energa ma jeszcze cały czas bezpłatne
    >ładowarki.
    >Tyle że musisz ze swoim kablem podjeżdżać.

    I pilnowac, zeby nie ukradli, a nie szlajac sie gdzies po rynkach ?
    :-)

    J.