  • Data: 2020-08-31 15:05:33
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-08-31 o 13:57 +0200, J.F. napisał:
    > Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup

    > https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/securit
    y-and-emergencies/emergency-assistance-vehicles-ecal
    l/index_pl.htm

    > Obowiazkowe od marca 2018 ... w nowych modelach.

    Dzięki, nie znałem.

    > Loganka mimo ze nowo produkowana, to byc moze na starej homologacji.

    Zaiste tak jest - u mnie takiego czegoś nie ma.

    Wychodzi na to, że kupując samochód trzeba będzie dodatkowo płacić za
    to całe ustrojstwo: karta sim, modem, lokalizator GPS, zestaw
    głośnomówiący... No ale czemu nie. Widzę taki plus, że w niedalekiej
    przyszłości ten sam system będzie można użyć aby na bieżąco raportował
    gdzieś prędkość pojazdu oraz jego lokalizację, a to można już w
    interesujący i produktywny sposób wykorzystać.

    Mateusz