  • Data: 2020-08-25 10:42:42
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, August 25, 2020 at 9:44:12 AM UTC+2, Cavallino wrote:

    > Ja w ogóle nie widzę sensu jechać....

    ;) dlatego napisalem o celu podrozy... w zimie jedyne, co by mnie moglo interesowac
    poza wyciagami to narty sitourowe, ale to zabieranie drugiego kompletu sprzetu itp...
    jak jade na przygotowane trasy to im dluzszy karnet tym nizsza cena na dzien...

    > Zależy co dla kogo jest niezbędną przerwą.

    Niezbedne minimum, czyli jak napisalem: zatankowac, gdy paliwo sie konczy, zakup
    winietek na autostardy, WC..., + zmiana kierowcy
    Jak chce pojezdzic 9 dni (sob-nd), to nie ma czasu na pierdoly... wyjazd pt 20-22, na
    9 pod wyciagiem ;)

    > Czyli po prostu przerw nie robisz.
    > Konieczność zatankowania to nie przerwa.

    No, na wiecej niz kwadrans to raczej nie staje, chyba, ze czas mamy dobry, to np. z
    45 min na sniadanie nad ranem...

    Przy 2 kierowcach nie ma najmniejszego problemu. Czesto jezdzilismy i w 3. Jesli ktos
    moze spac w jadacym samochodzie to inna jazda nie bardzo ma sens...