  • Data: 2020-08-25 11:28:19
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-08-2020 o 11:16, T. pisze:
> [...]
    -captur-price.pdf.asset.pdf/befffbf5f8.pdf

    > Tak, mea culpa - spojrzałem na prędkość maksymalną na prądzie.
    > Ale nawet te 65 km dla mnie było ok., zwłaszcza jeśli w przypadku braku
    > prądu odpala się spalinowy i już.

    Dla mnie bez sensu.
    Dwa razy bardziej skomplikowane auto, trudniejsze w utrzymaniu, gorzej i
    dłużej się ładujące
    Już wolę stanąć gdzieś raz na godzinę w trasie....

    Bierz pod uwagę, że hybrydy zazwyczaj w ogóle nie mają opcji szybkiego
    ładowania, więc uzpełnianie tego zasięgu 50 km, może trwać dłużej niż
    uzupełnienie 250 km w elektryku...
    Taka ściema, żeby poczucie przyzwoitości w sobie uspokoić.