-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-193.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ladowanie
Date: Mon, 24 Aug 2020 13:04:22 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <ri06rn$d1o$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <5f365f60$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
<5f3a156b$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5f3a467a$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<20200817110913.404793c5@mateusz>
<5f3a522f$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<7ve5e1luwozz$.dlg@myjk.org>
<5f3a8ae2$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<rhe4mi$4e5$1$horizn@news.chmurka.net>
<rhjqcu$bhn$1$Cav@news.chmurka.net>
<rhjtnk$doa$1$horizn@news.chmurka.net>
<rhk4sp$hu9$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f3e2b6d$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<rhmoh0$2d1$3$Cav@news.chmurka.net>
<5f3f9709$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<rhovne$be4$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f428b4c$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<rhvjr6$3fv$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f4368bd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<rhvr0e$7bj$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f43740d$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<rhvt3a$8de$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f4393ef$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
<ri04pt$btu$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f439aa6$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c139-193.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 24 Aug 2020 11:04:23 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c139-193.icpnet.pl:85.221.139.193";
logging-data="13368";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.11.0
In-Reply-To: <5f439aa6$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: Avast (VPS 200824-0, 24.08.2020), Outbound message
Content-Language: pl
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683168
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24-08-2020 o 12:47, cef pisze:
> W dniu 2020-08-24 o 12:29, Cavallino pisze:
>> W dniu 24-08-2020 o 12:18, cef pisze:
>
>>> Cały czas była mowa o przesiadce na elektryka.
>>
>> Tak.
>> Mojej i mających zbliżone potrzeby - czyli powiedzmy o autach objętych
>> dopłatami.
>
> A czyli zmiana śpiewki,
Nic z tych rzeczy.
Nigdy nie twierdziłem, że ev będzie odpowiadało potrzebom januszy.
> że jednak nie każdy może się zelektryfikować.
Może, jak chce i go na to stać.
Ja np. przesiadłem się w tym celu (w ciągu roku) z 4,5 metrowej Kii
Sportage, do mniejszego o 40 cm Zoe.
To był właśnie ten kompromis o którym pisałem.
Mogłem kupić dużo większego Leafa, ale był mniejszą okazją cenową, co by
oznaczało dłuższy czas zwrotu - więc kompromis byłby inny - cenowy,
takie coś za coś.
Ale jak ktoś koniecznie musi jeździć passatem, to albo musi wydać krocie
na nowego, albo poczekać, bo nie ma praktycznie używanych elektryków w
tym segmencie.
W segmencie dużych suvów, które obecnie zastąpiły klasę D, również nie.
>> W szczególności nie o alternatywach dla klientów typu "pasek w tedeiku".
>> To musisz sobie uskuteczniać z kimś innym i w innym miejscu, ja się na
>> dyskusję o tego typu januszowaniu nie piszę.
>
> Czyli zagłębiasz się w złośliwości,
Gdzie tu złośliwość?
To jest właśnie potencjalna klientela na segment D.
Reszta to dinozaury, bo to segment na wymarciu i mało kto go kupuje.
>>> Ale przecież nie będę jeździł dwa razy mniejszym autem.
>>
>> 4,5 metrowy Leaf jest dwa razy mniejszy niż 4,6 metrowe auto klasy D?
>> No to gratuluję kalkulatora....
>
> Nie pisałem o dwa razy mniejszym aucie, tylko o jeżdżeniu dwa razy
> tej samej trasy
No to gratuluję jasności wypowiedzi.
Sam przeczytaj co napisałeś.
A w jakim celu miałbyś jeździć dwa razy?
Krowa do bagażnika nie wejdzie razem z resztą majdanu?
Bo reszta wymiarów jest bardzo zbliżona, np. do podanego avensisa.....
>> Bo nie istnieje oferta dla janusza, albo ja jej nie znam?
>> Może i dobrze, bo szybko by się ładowarki zapchały.
>
> Niestety ale wygląda na to, że jak przesiądzie się ta niewielka ilość,
> której EV będzie pasowało, to nawet jeśli ne skończą się darmowe ładowarki,
> to kolejki do nich spowodują, że mobilność spadnie do zasięgu naładowanego
> w momencie startu.
A po benzynę stoisz w aptece, czy jednak rynek dał radę odpowiedzieć na
zapotrzebowanie?
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.20 13:13 K
- 24.08.20 13:16 Cavallino
- 24.08.20 13:21 Mateusz Viste
- 24.08.20 13:43 cef
- 24.08.20 13:48 J.F.
- 24.08.20 13:58 J.F.
- 24.08.20 13:58 Cavallino
- 24.08.20 14:03 Cavallino
- 24.08.20 14:05 K
- 24.08.20 14:07 Cavallino
- 24.08.20 15:02 J.F.
- 24.08.20 15:18 J.F.
- 24.08.20 16:23 cef
- 24.08.20 18:39 Cavallino
- 24.08.20 18:43 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=