-
Data: 2020-08-24 13:43:55
Temat: Re: Ladowanie
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2020-08-24 o 13:04, Cavallino pisze:
> W dniu 24-08-2020 o 12:47, cef pisze:
> > że jednak nie każdy może się zelektryfikować.
>
> Może, jak chce i go na to stać.
> Ja np. przesiadłem się w tym celu (w ciągu roku) z 4,5 metrowej Kii
> Sportage, do mniejszego o 40 cm Zoe.
> To był właśnie ten kompromis o którym pisałem.
> Mogłem kupić dużo większego Leafa, ale był mniejszą okazją cenową, co by
> oznaczało dłuższy czas zwrotu - więc kompromis byłby inny - cenowy,
> takie coś za coś.
Kompromisy są możliwe jak auta używasz zupełnie rekreacyjnie.
Mój samochód jest zaprzęgnięty w robocie i w domu.
> Ale jak ktoś koniecznie musi jeździć passatem, to albo musi wydać krocie
> na nowego, albo poczekać, bo nie ma praktycznie używanych elektryków w
> tym segmencie.
>
> W segmencie dużych suvów, które obecnie zastąpiły klasę D, również nie.
Zatem poczekam.
>>> W szczególności nie o alternatywach dla klientów typu "pasek w tedeiku".
>>> To musisz sobie uskuteczniać z kimś innym i w innym miejscu, ja się
>>> na dyskusję o tego typu januszowaniu nie piszę.
>>
>> Czyli zagłębiasz się w złośliwości,
>
> Gdzie tu złośliwość?
> To jest właśnie potencjalna klientela na segment D.
Jeszcze długo będzie taka klientela.
>>>> Ale przecież nie będę jeździł dwa razy mniejszym autem.
>>>
>>> 4,5 metrowy Leaf jest dwa razy mniejszy niż 4,6 metrowe auto klasy D?
>>> No to gratuluję kalkulatora....
>>
>> Nie pisałem o dwa razy mniejszym aucie, tylko o jeżdżeniu dwa razy
>> tej samej trasy
>
> No to gratuluję jasności wypowiedzi.
> Sam przeczytaj co napisałeś.
Czytaj czytaj - napisałeś co zobaczyłeś.
Ja dałem możliwość od razu odczytania,
że ma za mały bagażnik.
> A w jakim celu miałbyś jeździć dwa razy?
> Krowa do bagażnika nie wejdzie razem z resztą majdanu?
>
> Bo reszta wymiarów jest bardzo zbliżona, np. do podanego avensisa.....
Samochód do pracy i do domu nie mieści się
w żadnym segmencie EV na dzień dzisiejszy.
Po co wydawać krocie na nowego pasata, skoro
dwu- trzylatka można kupić za mniej niż 100tys?
>>> Bo nie istnieje oferta dla janusza, albo ja jej nie znam?
>>> Może i dobrze, bo szybko by się ładowarki zapchały.
>>
>> Niestety ale wygląda na to, że jak przesiądzie się ta niewielka ilość,
>> której EV będzie pasowało, to nawet jeśli ne skończą się darmowe
>> ładowarki,
>> to kolejki do nich spowodują, że mobilność spadnie do zasięgu
>> naładowanego
>> w momencie startu.
>
> A po benzynę stoisz w aptece, czy jednak rynek dał radę odpowiedzieć na
> zapotrzebowanie?
Zobaczymy jakie będzie zapotrzebowanie.
Na razie mamy taką ofertę, że jest pewnie trochę ponad 10tys
zerejestrowanych elektryków, ale chyba razem z hybrydami, więc rynek
raczej EV będzie zdobywał nakazami.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.20 13:48 J.F.
- 24.08.20 13:58 J.F.
- 24.08.20 13:58 Cavallino
- 24.08.20 14:03 Cavallino
- 24.08.20 14:05 K
- 24.08.20 14:07 Cavallino
- 24.08.20 15:02 J.F.
- 24.08.20 15:18 J.F.
- 24.08.20 16:23 cef
- 24.08.20 18:39 Cavallino
- 24.08.20 18:43 Cavallino
- 24.08.20 18:46 Cavallino
- 24.08.20 19:21 J.F.
- 24.08.20 20:01 cef
- 24.08.20 21:07 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=