  • Data: 2020-08-24 12:47:00
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-24 o 12:29, Cavallino pisze:

    > Tak.
    > Mojej i mających zbliżone potrzeby - czyli powiedzmy o autach objętych
    > dopłatami.

    A czyli zmiana śpiewki, że jednak nie każdy może się zelektryfikować.

    > A nie o wszelkich możliwych innych przypadkach.
    > W szczególności nie o alternatywach dla klientów typu "pasek w tedeiku".
    > To musisz sobie uskuteczniać z kimś innym i w innym miejscu, ja się na
    > dyskusję o tego typu januszowaniu nie piszę.

    Czyli zagłębiasz się w złośliwości, bo jak się okazuje rozwiązania
    nie ma, a jeszcze niedawno udowadniałeś, że wystarczy tylko zmienić to
    i tamto
    w podejściu - zjeść obiadek i zrobić zakupy po drodze kilka razy i
    zacząć jeździć elektrycznie.

    > 4,5 metrowy Leaf jest dwa razy mniejszy niż 4,6 metrowe auto klasy D?
    > No to gratuluję kalkulatora....

    Nie pisałem o dwa razy mniejszym aucie, tylko o jeżdżeniu dwa razy
    tej samej trasy - gratuluję słoniowatego podejścia do obrazowej metafory.
    Jest zdecydowanie mniejszy - bagażnik ma ze 30-40% mniejszy nie mówiąc
    już o tym, ze z powodu masy baterii zabierze ledwo 400kg.

    > Bo nie istnieje oferta dla janusza, albo ja jej nie znam?
    > Może i dobrze, bo szybko by się ładowarki zapchały.

    Niestety ale wygląda na to, że jak przesiądzie się ta niewielka ilość,
    której EV będzie pasowało, to nawet jeśli ne skończą się darmowe ładowarki,
    to kolejki do nich spowodują, że mobilność spadnie do zasięgu naładowanego
    w momencie startu.