  • 41. Data: 2010-04-07 12:58:42
    Temat: Re: Ładna KIA :-)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:hphnkm$ogs$1@mx1.internetia.pl...

    > Jestes w blednym bledzie.

    Nie, po prostu nie łapię się na tego typu marketing.
    Jeśli chodzi Ci o to, że są dziwolągi które się łapią to być może masz
    rację.
    Oczywiście szanujemy ich.

  • 42. Data: 2010-04-07 13:51:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 10:43:27 +0200, m napisał(a):
    > A może pobratymca :
    > http://www.autoinfo.pl/premiery-aut/hyundai-sonata-2
    011-nowy-standard-sredniej-wielkosci-sedanow

    Mi się mniej podoba ta sonata - jest taka typowa "amerykańska" - jak
    Chrysler czy inny Chevrolet... Design trąci myszką jeśli porównać do
    kijanki.

    P.S. Te felgi faktycznie lepiej niech zmienią - wyglądają jak kołpaki :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 43. Data: 2010-04-07 14:31:18
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    kamil pisze:

    > Pepsi zmienia logo co roku, Coca-Cola ma jedno od powstania. Zgadnij,
    > ktory napoj sprzedaje sie najlepiej na swiecie? ;)

    Ależ ja nie mówię, że trzeba zmieniać / modernizować logo, ani że ten,
    kto tak robi - robi lepiej. To po prostu jeden ze sposobów na zwrócenie
    uwagi na firmę i odświeżenie jej wizerunku w świadomości konsumentów.
    Jedni chwalą się zmianą logo, inni nowym dizajnem kołpaków ;]

    BTW C-C sprzedaje najwięcej, ale dynamikę sprzedaży najwyższą ma chyba
    Red Bull (+ wszystkie jego podróby)?

    > Honda czy Peugeot loga nie zmieniaja co sezon..

    A Fiat, Citroen, Renault, Mazda - tak (no, może nie co sezon, ale
    samochód to nie Pepsi ;] )

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 44. Data: 2010-04-07 14:40:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > tak robi - robi lepiej. To po prostu jeden ze sposobów na zwrócenie uwagi
    > na firmę i odświeżenie jej wizerunku w świadomości konsumentów.

    Dobrze się domyślam, że ma coś wspólnego z marketingiem?
    Bo czy ktoś jeszcze poza marketoidami wierzy w fakt iż ktoś się interesuje
    ich pozornymi działaniami (które powyżej opisujesz) ?

  • 45. Data: 2010-04-07 14:56:58
    Od: PaPi <...@...3>

    > A może pobratymca :
    > http://www.autoinfo.pl/premiery-aut/hyundai-sonata-2
    011-nowy-standard-sredniej-wielkosci-sedanow
    > ? :-)

    Taki sobie. Z przodu podobny do imho najbrzydszego auta segmentu
    sredniego czyli nowej avensis. Z tylu zerzniety mercedes CLS.

  • 46. Data: 2010-04-07 14:58:37
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "m" <...@n...pq> wrote
    > A może pobratymca :
    > http://www.autoinfo.pl/premiery-aut/hyundai-sonata-2
    011-nowy-standard-sredniej-wielkosci-sedanow

    Bziiiiiiiiiiiiiidal! Kia ładniejsza. :)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 47. Data: 2010-04-07 15:49:26
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości grup

    > a co to za stwierdzenie?
    > popatrz sobie co kia robila 10 lat temu i jaka opinie mialy wtedy te auta
    > i zobacz jaka maja opinie i jak wygladaja obecnie
    > chca produkowac duza limuzyne konkurujaca z zachodnimi wozkami to i
    > silniki musza do niej odpowiednie wkladac

    Do tej pory nie było tak mocnego silnika o tak małej pojemności w
    hyundaiu/kia więc jest to rewolucja jak na tę markę. Poza tym 280km z 2l nie
    napawa optymizmem co do trwałości tym bardziej, że takiego silnika wcześniej
    nie było. Najciekawsza jest kwestia jak to będzie jeździć, zwłaszcza w
    zakrętach :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 48. Data: 2010-04-07 15:51:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    m pisze:

    > Taki niepedalski, trzy litery, wolę cztery litery ....
    > FIAT , miał znaczne zmiany znaczkow, po co ?

    Kuzwa, obecne logo KIA prezentuje sie rownie dobrze co magnes na
    lodówkę. Powinni je całkowicie odświeżyć - np. sama litera K narysowana
    jakąś fikuśną czcionką.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 49. Data: 2010-04-07 16:00:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Kuzwa, obecne logo KIA prezentuje sie rownie dobrze co magnes na lodówkę.
    > Powinni je całkowicie odświeżyć - np. sama litera K narysowana jakąś
    > fikuśną czcionką.

    Czyli dobrze sie prezentuje, bo Kia to marka z segmentu white goods. W
    krajach, gdzie rat za taki kanapowoz nie splacaja trzy pokolenia, kupuje sie
    go wlasnie jak lodowke spelniajaca okreslone walory uzytkowe. Znaczek malo
    kogo interesuje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 50. Data: 2010-04-07 16:42:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

> [...]
    > krajach, gdzie rat za taki kanapowoz nie splacaja trzy pokolenia, kupuje
    > sie go wlasnie jak lodowke spelniajaca okreslone walory uzytkowe.

    Czy współczesna domowa lodówka moze wygladac jak osiedlowy fajans, czy
    jednak musi zachować pewna estetyke?
    I maja walory estetyczne do terminu splaty kredytu?

    Pozdrawiam
    Paweł