  • 51. Data: 2010-04-07 16:51:56
    Temat: Re: Ładna KIA :-)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:hpi5m0$tdn$1@mx1.internetia.pl...

    > Czy współczesna domowa lodówka moze wygladac jak osiedlowy fajans, czy
    > jednak musi zachować pewna estetyke?

    A ta KIA wyglada jak osiedlowy fajans? No to o co wlasciwie chodzi?

    > I maja walory estetyczne do terminu splaty kredytu?

    Odmawianie sobie piwka w barze przez pol zycia, zeby samochod splacic,
    prowadzi do mocnego zwiazku emocjonalnego z przedmiotem zakupu. Przez to
    pozniej ludzie zaprzataja sobie glowe takimi bzdetami, jak zbyt malo fikusny
    ksztalt litery K na logo.

    Pozdraiam
    Kamil

  • 52. Data: 2010-04-07 16:57:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Apr 2010 12:58:42 +0200, w <hphoh0$1h2$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie, po prostu nie łapię się na tego typu marketing.

    Jasne :). Ale w cuore sportivo uwierzyłeś, aż bokiem wyszło.

  • 53. Data: 2010-04-07 17:13:02
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Lewis wrote:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hphgvr$brl$1@news.onet.pl... >Użytkownik "Lewis"
    >
    > Nie sa poprostu niajkie, takie bezpłciowe, pasują do auta jak pięść
    > do nosa. Do starszych modeli mogły być z tym się gryzą.

    Spoko - przykleisz sobie subaru - ksztalt wzglednie podobny ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 54. Data: 2010-04-07 17:15:42
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Katanka wrote:

    > Brzydki :(

    Tyl ladniejszy od przodu - zupelnie jak w Kii.
    Trzeba bedzie jezdzic na wstecznym. :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 55. Data: 2010-04-07 17:15:43
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości
    > Spoko - przykleisz sobie subaru - ksztalt wzglednie podobny ;]

    Nie subaru też jest brzydkie, lepiej taki znaczek od Łady, jeszcze tej
    starej 2107. ;P

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 56. Data: 2010-04-07 17:46:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > A ta KIA wyglada jak osiedlowy fajans? No to o co wlasciwie chodzi?

    O wyglad emblematu który jest integralną częścią "dizajnu" ?

> [...]
    > prowadzi do mocnego zwiazku emocjonalnego z przedmiotem zakupu. Przez to
    > pozniej ludzie zaprzataja sobie glowe takimi bzdetami, jak zbyt malo

    Ogólnie to pieprzysz głodne kawałki. Spróbuj je zaprezentować przyszłemu
    właścicielowi Maybacha,który wybrzydza nad każdym nawet najmniej
    istotnym detalem nowego nabytku.
    A moze posiadasz samochód z wykończeniem wnętrza a'la toitoi (np.
    japończyk klasy kompaktowej), wszystko ci jedno w czym siedzisz i nie
    rozumiesz?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 57. Data: 2010-04-07 17:49:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > O wyglad emblematu który jest integralną częścią "dizajnu" ?

    Mowimy o kanapowozie.

> [...]
    > A moze posiadasz samochód z wykończeniem wnętrza a'la toitoi (np.
    > japończyk klasy kompaktowej), wszystko ci jedno w czym siedzisz i nie

    Mam japonski samochod kompaktowy, ktory kupowalem ze wzgledu na to jak
    jezdzi. Rozumiem Cie jak najbardziej, bo mialem kilka samochodow kupowanych
    dla wygladu.

    Probuje jedynie zwrocic uwage, ze rozmawiamy tu o segmencie aut kupowanych z
    mysla "ma tanio zone i dzieci na wakacje wozic", a nie "znaczek Maybacha
    musi pasowac do spinek do mankietow od Svavorskiego.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 58. Data: 2010-04-07 18:07:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > Mowimy o kanapowozie.

    No skoro kanapowoz, to niech wyglada jak kibel. Po co wogole KIA stara
    sie z dizajnem...

    > Mam japonski samochod kompaktowy, ktory kupowalem ze wzgledu na to jak
    > jezdzi. Rozumiem Cie jak najbardziej, bo mialem kilka samochodow
    > kupowanych dla wygladu.

    Widzisz, nie stac Cie i dorabiasz ideologie :)
    Gdyby Cie bylo stac to kupilbys taki co dobrze wyglada (dobrze wykonane
    wnetrze np) i dobrze jezdzi.

    > Probuje jedynie zwrocic uwage, ze rozmawiamy tu o segmencie aut
    > kupowanych z mysla "ma tanio zone i dzieci na wakacje wozic", a nie
    > "znaczek Maybacha musi pasowac do spinek do mankietow od Svavorskiego.

    W/w KiA to nie klasa Logana.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 59. Data: 2010-04-07 18:23:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie, po prostu nie łapię się na tego typu marketing.

    >Jasne :). Ale w cuore sportivo uwierzyłeś, aż bokiem wyszło.

    Nic z tych rzeczy.
    Zaraz po Alfie kupiłem jej mniejszego, ale mocniejszego braciszka - Punto
    HGT (głównie dlatego że Alfa w międzyczasie zbyt mocno zaczęła się cenić).

    I cały czas mam sentyment do tego typu rozwiązań, tyle że w międzyczasie
    zbyt mocno sparzyłem się na o wiele bardziej awaryjnym Renault, więc wraz z
    Ceedem nadszedł czas na odpoczynek od serwisów. ;-)

  • 60. Data: 2010-04-07 18:25:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości news:

    > Tyl ladniejszy od przodu - zupelnie jak w Kii.
    > Trzeba bedzie jezdzic na wstecznym. :>

    Albo jeździć zamiast się wlec - pokażesz współuczestnikom ruchu właśnie tył.
    ;-)