  • 31. Data: 2010-04-07 11:36:26
    Temat: Re: Ładna KIA :-)
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hph16o$fo6$...@i...gazeta.pl...

    > Bo to KIA i taka moc nie bardzo mi pasuje do filozofii tej marki. Nie
    > chodziło mi o to, że to jest niemożliwe do uzyskania.

    a co to za stwierdzenie?
    popatrz sobie co kia robila 10 lat temu i jaka opinie mialy wtedy te auta i
    zobacz jaka maja opinie i jak wygladaja obecnie
    chca produkowac duza limuzyne konkurujaca z zachodnimi wozkami to i silniki
    musza do niej odpowiednie wkladac

  • 32. Data: 2010-04-07 11:41:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Osobiście bardziej mi się podoba nowy Hyundai Sonata. Szkoda, że na razie
    > dostępny tylko na rynku amerykańskim.

    z dostepnych na amerykanskim to equus fajniejszy ;)

  • 33. Data: 2010-04-07 11:46:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości grup

    > A może pobratymca :

    tylko pobratymiec niestety juz zaczyna sie bardziej cenic i za to samo
    trzeba ladnych kilka tysi wiecej zaplacic, przynajmniej jak patrzylem na
    ceny magnetisa i sonaty, to mimo iz to "blizniacze" auta, to z logiem
    "hultaja" bylo drozsze

  • 34. Data: 2010-04-07 11:52:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Widzę, że sporo merytoryki wniosłeś do tej dyskusji. Inna sprawa, że
    > mój melex świetnie się sprawdza.

    Uderz w stol, a kompleks sie odezwie?

  • 35. Data: 2010-04-07 11:54:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "LEPEK" <n...@n...net> wrote in message

    > Emocjonowanie to jest oczywiście celem samym w sobie, ale ma to służyć
    > również "odświeżaniu" co parę lat wizerunku marki jako takiej, oraz
    > zrywaniu z niechlubną przeszłością. Pytanie - czy koncern motoryzacyjny,
    > który tak sobie co parę lat "zrywa" to aby nie bardziej sobie szkodził...

    Pepsi zmienia logo co roku, Coca-Cola ma jedno od powstania. Zgadnij, ktory
    napoj sprzedaje sie najlepiej na swiecie? ;)

    Honda czy Peugeot loga nie zmieniaja co sezon..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 36. Data: 2010-04-07 12:09:46
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    m wrote:
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A może pobratymca :
    > http://www.autoinfo.pl/premiery-aut/hyundai-sonata-2
    011-nowy-standard-sredniej-wielkosci-sedanow
    > ? :-)

    Brzydki :(

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 37. Data: 2010-04-07 12:31:10
    Od: "m" <...@n...pq>

    > ceny magnetisa i sonaty, to mimo iz to "blizniacze" auta, to z logiem
    > "hultaja" bylo drozsze

    Taka filofia w koncernie
    lepsze szczegóły dostaje model dla marki hultaj
    oskubany, za mniej pieniędzy oferują pod marką kijanka
    Podobnie jak u innych producentów "francuz, nisan, rumun"

  • 38. Data: 2010-04-07 12:40:09
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Brzydki :(

    He, he. Kwestia gustu. Na jedno kopyto z innymi.
    Jako szofer nie podziwiam mojego dupowozu z zewnatrz
    Oceniam to co używm wewnątrz
    Ktoś inny zwraca uwagę nawet na kalafior czy jak się logo pewnej popularnej
    marki obraza:-)

  • 39. Data: 2010-04-07 12:42:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Bełkot marketingowy.
    > Podziwiam ludzi, którzy na to się łapią.
    > Na wizerunek marki wpływają wyłącznie samochody jakie marka produkuje, a
    > nie znaczki czy loga.

    Jestes w blednym bledzie.

  • 40. Data: 2010-04-07 12:48:52
    Od: "m" <...@n...pq>

    > Nie chodzi mi o znaczek forda, mazdy, BMW czy audi, moze być KIA ale niech
    > go odświerzą, poprawią graficznie, albo nawet do tego modelu zaprojektują
    > limitowaną edycję znaczka ;P
    > Tak drastyczna zmiana stylistyki i stary obleśny znaczek...

    Taki niepedalski, trzy litery, wolę cztery litery ....
    FIAT , miał znaczne zmiany znaczkow, po co ?
    AUDI swoje koła modernizował
    Comercial, co chwile musi naganiać na aviva, Od razu mogli zmienić na pikuś,
    pan pikuś.
    Spłaszczona KIA, taka fordopodobna
    beema niech się też spłaszczy