eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŁadna KIA :-) › Re: Ładna KIA :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ładna KIA :-)
    Date: Wed, 7 Apr 2010 12:58:42 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <hphoh0$1h2$1@news.onet.pl>
    References: <hpftd9$736$1@mx1.internetia.pl> <hphfel$7nq$1@news.onet.pl>
    <hphgvr$brl$1@news.onet.pl> <hphhb4$crs$1@news.onet.pl>
    <hphhhs$dc7$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hphi9e$ffg$1@news.onet.pl> <hphnkm$ogs$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: abw184.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270637920 1570 83.25.48.184 (7 Apr 2010 10:58:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 10:58:40 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hphnkm$ogs$1@mx1.internetia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 100406-2, 2010-04-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270950
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:hphnkm$ogs$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    > news:hphi9e$ffg$1@news.onet.pl...
    >> Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    >> news:4bbc4a7b@news.home.net.pl...
    >>> Cavallino pisze:
    >>>> totalnie nie rozumiem
    >>>> emocjonowania się takim czy innym czy zmian znaczków co parę lat (tak
    >>>> jak Fiat).
    >>>
    >>> Emocjonowanie to jest oczywiście celem samym w sobie, ale ma to służyć
    >>> również "odświeżaniu" co parę lat wizerunku marki jako takiej,
    >>
    >> Bełkot marketingowy.
    >> Podziwiam ludzi, którzy na to się łapią.
    >> Na wizerunek marki wpływają wyłącznie samochody jakie marka produkuje, a
    >> nie znaczki czy loga.
    >
    > Jestes w blednym bledzie.

    Nie, po prostu nie łapię się na tego typu marketing.
    Jeśli chodzi Ci o to, że są dziwolągi które się łapią to być może masz
    rację.
    Oczywiście szanujemy ich.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: