  • Data: 2011-04-07 22:28:34
    Temat: Re: Laboratoria EMC
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-06 20:11, Andrzej Ekiert pisze:
    > Cześć wszystkim,
    >
    > Mam problem ze znalezieniem laboratorium, które wykonałoby badania na
    > zgodność z normą EN 50065 i wystawiło papier poświadczający zgodność.
    > Gdyby ktoś pytał, EN 50065 dotyczy komunikacji po sieci energetycznej.
    >
    > Najchętniej pojechałbym do kogoś, kto takie badania ma "w karcie" - już
    > je robił i wie jak to robić. Możecie kogoś polecić? Im bliżej Gliwic,
    > tym lepiej.
    >
    > Pozdrowienia,
    > Andrzej Ekiert
    >
    > PS:
    > <rant>
> [...]

    Też to zauważyłem ale już parę lat temu. Miałem wrażenie, że to firmy
    starej daty, w których pracownikom wydaje się że mail to odpowiednik
    listu pocztowego. Tak jakby uważali, że szedł sobie tydzień to zanim się
    na niego odpisze może sobie jeszcze tydzień, dwa odczekać. I co
    kompletnie dla mnie niepojęte czasami gdy dzwonię nie mogąc doczekać się
    odpowiedzi to słyszę, że mogłem wysłać faksa. W czym ten faks jest dla
    nich lepszy od maila?

    MD